Wilsophie schreef:Je kunt het niet met je eigen woorden kort samenvatten? Nou dan niet.
Nee stel je voor zeg, je zou eens bekeerd kunnen worden.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Wilsophie schreef:Je kunt het niet met je eigen woorden kort samenvatten? Nou dan niet.
Wilsophie schreef:Dames en heer, kunnen jullie je wat volwassener gedragen.
Vandaag was op het nieuws dat de man die overleden is het vuurwerk zelf had aangestoken en ik begrijp niet wat er hypocriet aan is om een Bijbelstudie die op internet staat van broeder Baak geheel vrijwillig aan te bevelen te beluisteren en aan Bambi vraag ik om geheel vrijwillig voor mij de preek uit Amos samen te vatten en als men dat niet wil is er niets aan de hand dus alle waarde oordelen zijn volkomen ongepast.
Even gewoon normaal doen beste mensen. Sarcasme is nergens voor nodig.
mealybug schreef: Ik had het over Prediker!!wat heeft de aangehaalde tekst nu met Amos te maken?
schelpje3 schreef:Nee stel je voor zeg, je zou eens bekeerd kunnen worden.
mealybug schreef:
Bekeren zul je zelf moeten doen.
Gered, behouden wordt je.
schelpje3 schreef:Gelukkig leg jij toch nog iets goeds in de mens, mealybug. Goed zo!
Hebben we de Heilige Geest helemaal niet nodig.
mealybug schreef:Nee hoor.
Hem gehoorzamen is wat Hij vraagt.
Jezelf bekeren reken jij dus ook al tot goede werken, die niet tot behoud kunnen /mogen worden gerekend?
schelpje3 schreef:Ik kan niet jaloers worden op jouw vrijblijvende manier van bekering.
Als het zo zou moeten gaan en zijn, is het maar een egocentrische en kille bedoening.
mealybug schreef:Dat is geen antwoord op de vraag,
Kun je antwoord op de vraag geven?
rotterdam schreef:
Wilspohie ; Maar het is prachtig om te mogen genieten van alles wat onder de zon is. En dat doen wij dus dan ook..
Wilsophie schreef "Zo fijn is het niet hier op aarde hoor. "
Wie het vatte kan die vatte het
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten