Kom op nou, je bent hier sinds 2008 al actief en het enige wat je doet is pagina's lange stukken posten over geloof en de wetenschap. Ik luister uitgerekend nu het liedje 'doe maar net alsof je neus bloedt' en het komt me voor dat jij zijn advies hebt opgevolgd in deze.
Verwarrend vind ik het.
Ik plaats de raakvlakken met de Bijbel van materiaal dat door wetenschappers is gegeven, atheïsten plaatsen ook wetenschap in de mening dat het hun bevestiging is of dat zo is daar doe ik in dat verband geen uitspraak over.
Ik heb de wetenschap niet per se nodig maar ik zie dat er ook op christelijke Fora mensen rondlopen zich christelijk noemend die weigeren de gehele bijbel als het geïnspireerde woord van God te aanvaarden en schermen met zogenaamde wetenschap ik laat zien dat de wetenschappelijke resultaten de schrift bevestigen en bijna wekelijks komt daar materiaal bij, hoeveel linken zijn er niet gegeven ook op andere fora door bijbelgetrouwen jij zou er eigenlijk blij om moeten zijn en critici zouden meer moeten nadenken