Johan100 schreef:Het zijn 30.000 moorden, als je geweten spreekt en liefde hebt tot het leven wat God geeft en eerbied hebt voor God is het een plicht om tegenstander te zijn van abortus. (zwangerschap vanuit verkrachtingen liggen zeer moeilijk, begrijp me goed, maar keur dat ook niet goed, maar dat is misschien 2 van de 30.000 x het geval, dus waarom gelijk dat argument erbij om abortus goed te praten)
Nee, het zijn geen moorden. En 2 uit 30.000 mag je wel eens onderbouwen. Maar zelfs als het waar is, zelfs als het er maar 1 op 30.000 is, is dat voor mij voldoende om abortus legaal te houden.
God vertoornt zich erover, geloof me.
Waarom moet ik jou geloven?
30.000 abortussen per jaar in Nederland alleen, dit roept om straf, ook van de overheid die dit mogelijk maakt en ieder persoonlijk, tenzij oprecht berouw.
* verwijderd door moderator: laat spotten achterwege *
Om maar over de planned parenthood-klinieken in Amerika te zwijgen: verschrikkelijk wat daar gebeurt met foetussen, ook foetussen waar het hart nog van klopt.
Als je dat leest draait je maag om. Ook zijn er geheime opnamen gemaakt. Hoe diep zijn we gezonken.
Nee, echt waar? Die opnamen zijn toch allang ontkracht? Iedereen weet toch dat die opnamen dusdanig bewerkt zijn dat ze een foutief beeld geven? Nee, ik zal het omdraaien: het is een schande dat beelden waarvan iedereen weet dat ze met opzet misleidend zijn, worden gebruikt om honderdduizenden vrouwen die anders geen enkele toegang hebben tot seksuele gezondheidszorg die zorg te ontzeggen.
Ik vind het bijzonder ironisch dat de tegenstanders van abortus het blijkbaar geen enkel probleem vinden om over lijken te gaan.