Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Helaas heb ik nog niet zo vaak goed van een barbecue gegeten. Wat sommige Nederlanders er opgooien verbaast me zeer. Ook Friezen bezondigen zich aan het barbecueën van frikandellen en hamburgers met het ijs er nog in, vergezeld met bier van dubieuze kwaliteit. Door ettelijke ervaringen met kruidenboter en stokbrood waarbij de goedkope knoflooksmaak in je mond blijft plakken heb ik een trauma ontwikkeld. Maar als je er nog eens een goede barbecue houdt, dan houd ik me aanbevolen want het lijkt me erg lekker.
mohamed schreef:Tja, zo'n cursusje kan ik ook doen maar als je dat nog nodig hebt moet je mij maar niet uitnodigen!
moderngelovige schreef:Bovenstaande reacties krijgen een "wakker dier"gehalte.
mohamed schreef:Nou nee hoor, ik eet graag vlees, maar ik lust geen vis en om toch omega 3 te krijgen eet ik hennepolie.
moderngelovige schreef:Bovenstaande reacties krijgen een "wakker dier"gehalte.
Niks mis mee, want kunnen we maar zo door blijven gaan(?): "massa-produktie" van vlees in mega-slachterijen heeft grote nadelen; Vlees met onbestemde afkomst wat over de hele wereld is gesleept.
Maar eigenlijk raken we hier weer mee wat op een zijpad.
Zie ik nog weinig reakties waarom het niet noodzakelijk is voor christenen oud-testamentische spijswetten en zoals door mij ingebracht reinigingswetten na te leven.
Marnix schreef:Maar waarom waren Adam en Eva dan vegetariers?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten