Kerk wordt satanskerk

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Bambi

Re: Kerk wordt satanskerk

Berichtdoor Bambi » 25 jun 2014 16:10

Ach, het gaat de satan om de Christen zelf.
En als hij niet verder kwam als een gebouw innemen, dat al door de Christenen verlaten was, heeft hij er niets mee gewonnen.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 24 feb 2015 13:44

Hoi,

Ik heb getwijfeld of ik dit moest gaan posten, maar zwijgen kan ik ook niet... Een paar weken geleden zag ik een documentaire, over satanisme en kindermisbruik. Volgens een getuige die het woord doet in de documentaire, worden er nu nog steeds kinderen ontvoerd, en vreselijke dingen aangedaan door satanisten. Daarom deel ik dit. Dit moet stoppen! Ik waarschuw van te voren, dat er zeer heftige zaken, in deze documentaire aan het licht worden gebracht.

Hier is de link : https://www.youtube.com/watch?v=8H0cm7T1PY0

Groet.

bernard 3
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor bernard 3 » 27 feb 2015 09:11

Ik hoop hierbij niemand voor het hoofd te stoten maar wat daar gebeurde ( een oude kerk een nieuwe bestemming geven )is voor iedereen duidelijk omdat de eigenaar ( deze kerk) eerlijk toegeeft dat hij satan wil dienen.
Maar wat is er gevaarlijker ; iemand ( een kerk) die duidelijk beweert Satan te dienen dan een kerk die beweert God-dienstig te zijn, maar in de praktijk Gods duidelijke geboden en voorschriften met de voeten treed?. Zodanig dat God haar in Zijn Woord benoemd als “de grote hoer” of een “dochter van deze hoer”!!

Terug naar “[Religie] - Open forum”