Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Ik vond de aflevering met Marlies Deckers erg goed, bekijk hem hier met name het einde is erg sterk.
mohamed schreef:Ik vond de aflevering met Marlies Deckers erg goed, bekijk hem hier met name het einde is erg sterk.
Boerin schreef:Sterk einde
meribel schreef:inderdaad indrukwekkend!
Boerin schreef:meteen het bewijs geleverd dat die andere reacties niet fake waren.
Boerin schreef:Lange Frans legt uit waarom ie emotioneel werd:
https://www.youtube.com/watch?v=15-7F-5 ... page#t=768
mohamed schreef:Komt recht uit de koker van Erich von Däniken dat verhaal, het is je reinste lariekoek. Hoe kan jij een bepaald moment van de video posten?
mohamed schreef:Komt recht uit de koker van Erich von Däniken dat verhaal, het is je reinste lariekoek. Hoe kan jij een bepaald moment van de video posten?
Boerin schreef:Dat geintje van die open haard vond ik wel leuk, maar verder heeft ie er nog niet al teveel van begrepen geloof ik met dat kosmische gedoe.
Boerin schreef:Rechter muisknop: kopieren op huidige tijdstip.
mohamed schreef:Vind je? Voor mij was het vooral het bewijs dat te graag willen evangeliseren averechts kan werken. Tijs van den Brink zegt precies de verkeerde dingen en heeft Marlies Deckers misschien wel weggejaagd.
mohamed schreef:Vind je? Voor mij was het vooral het bewijs dat te graag willen evangeliseren averechts kan werken. Tijs van den Brink zegt precies de verkeerde dingen en heeft Marlies Deckers misschien wel weggejaagd.
Boerin schreef:Ja daar zit ook veel in. Ik heb er alleen wat plukken van gezien en het einde, maar nu nog ietsje meer, het is alleen niet om aan te zien. Als je voor de eo gezellig met een vrouw in een bh gaat beppen over seks en de Heer wil je wel wat al te graag evangeliseren ja. Verschrikkelijk wat een programma.
schelpje3 schreef:Ik heb nooit gekeken en ben dit ook niet van plan.
JeeWee schreef:
Dan moet je ook niet oordelen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 355 gasten