Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mona schreef:Ik heb niet gekeken, ik wilde het niet. Net zag ik per ongeluk een terugblik. Ik krijg de rillingen ervan.
Gezien de vorige reacties ben ik één van de weinigen die er moeite mee heeft.
Christus onmetelijke offer, en dan al die pop/wereldse liedjes erbij. Het doet me gewoon zeer vanbinnen.
jamillah schreef:Die smiley's, waarom?![]()
Marnix schreef:Wat goed van jullie...
Marnix schreef:Om het luchtig en vriendelijk te houden.... of in ieder geval die intentie over te brengen
Marnix schreef:Bij deze Hettys, de nummers met video's, songteksten zijn goed te vinden via google!
http://www.eo.nl/evenementen/thepassion ... e/setlist/
Jvslooten schreef:Ik vond het tegenvallen, een beetje zonde van m'n anderhalf uur eigenlijk. Of mag ik dat niet zeggen?
Ik had gewoon totaal niet het idee dat ik naar het Paasverhaal aan het kijken/luisteren was.. volgens mij zei Beau aan het begin dat iets van 54% van alle Nederlanders niet meer weet wat het Paasverhaal is.. ik begrijp nu ook een beetje hoe dat komt. Ja, iets met Jezus en een kruis, liefde en verraad. Dat was ook alles wat ik er wijs uit kon worden. Verder vond ik de liedjes inhoudsloos en het acteerwerk heel matig. Ik vind sowieso niet dat dit de manier is om met het Paasverhaal om te gaan, maargoed. Vanmorgen was Biblija.net iv.m. met de drukte tijdelijk niet bereikbaar, dus misschien heeft het toch nog iets uitgewerkt. Dat hoop ik dan maar.hettys schreef:Natuurlijk mag je dat wel zeggen... Ik ben wel benieuwd wat je tegen vond vallen. Iets bepaalds?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten