Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
jaapo schreef:Zoveel christenen, zoveel meningen, helaas. Ook hierover. Wat mij betreft: voor de geboorte was je nog nergens. Als je er anders over denkt, geloof je op een of andere manier ook in reïncarnatie. Ik niet. In de uitverkiezingsleer geloof ik ook niet. Toch gelovig. Helaas velen die zich ook gelovig noemen en geheel anders denken. Wie heeft de Waarheid? Ik weet het niet. Er kan er immers maar één zijn. Als er 100 verschillende kerken en groeperingen zijn, zijn er 99 op een fout spoor.
marcel081276 schreef:Je bent op deze wereld ik vind het jammer dat christenen hier zo over denken, waarom sla je dit vreselijk belangrijke stuk over?
omdat je er geen antwoord op heb of durf je het je niet af te vragen omdat je anders tot misschien wel antwoorden komt die niet stroken met het geloof?
Waar was je voor je geboorte?
Sjaak84 schreef:Ik was gewoon een hoeveelheid verspreide atomen. Dat zal ik na mijn dood ook weer zijn.
Sjaak84 schreef:Ik was gewoon een hoeveelheid verspreide atomen. Dat zal ik na mijn dood ook weer zijn.
Sjaak84 schreef:
Ik was gewoon een hoeveelheid verspreide atomen. Dat zal ik na mijn dood ook weer zijn.
schelpje3 schreef:Dat klopt toch totaal niet wat jij zegt! Zolang er geen samensmelting van ei- en zaadcel is geweest, is er niets.
Mortlach schreef:
Uh, de materie waaruit al onze lichamen zijn opgebouwd bestaat al een tijdje hoor. Van een 'persoon' kun je inderdaad niet spreken, maar het calcium, de koolstof en al dat anders moois waaruit wij allemaal bestaan was er al wel.
Lock&Stock schreef:Koolstofatomen, letterlijk sterrenstof, ik vind dat een prachtige gedachte.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten