Schulden zijn beleden - het is goed zo...
Schuld belijden? Alles is ons al vergeven.... Ziek zijn heeft dus blijkbaar met schuld te maken?
Kijk dat vind ik nu zo verwerpelijk....
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Schulden zijn beleden - het is goed zo...
Wilsophie schreef:Ziek zijn heeft dus blijkbaar met schuld te maken?
Kijk dat vind ik nu zo verwerpelijk....
Wilsophie schreef:Even nog hoor. Ik ken die zogenaamde "healings" waar hetzelfde gebeurt en mijn dochter heeft in een dergelijke instelling gewerkt.
Dan werden die "patiënten" met name verstandelijk gehandicapten of mensen met het syndroom van Down daar gebracht want dat was het beleid van de chr. instelling en dan vonden die healings plaats.
Ik ga dat niet omschrijven, want ik krijg er kippevel van...Enfin na een hoop gedoe van "biddenn, "schreeuwen' handoplegging" noem maar op gebeurde er natuurlijk niets.
En wat kregen die zielepoten te horen? Jajaa.!!! \Je hebt een verborgen zonde.
Deze tamelijke beperkte mensen waren daar kapot van en...enfin ik stop met schrijven want ik kan er niet tegen.
Al die healings, genezingsdiensten noem maar op zijn werken van de duisternis en maken mensen kapot, of richt ze letterlijk ten gronde. Zie ze kronkelen op de grond en zet het op You tube onder de noemer dat het van God is....NIks hoor ...God richt mensen op en God biedt aan een leven in de opstanding van Jezus Christus en de "rest" is van de papagaai, die zo graag kunstjes doet.
Wilsophie schreef:Schuld belijden? Alles is ons al vergeven.... Ziek zijn heeft dus blijkbaar met schuld te maken?
Kijk dat vind ik nu zo verwerpelijk...
coby schreef:Maar ja bij de laatste outreach kwamen er 3 kerkmensen vragen op wiens gezag ze dit deden.
mohamed schreef:Waar heb ik dat meer gehoord? Mensen die moderne gebedsgenezers met enige scepsis betrachten zijn geen farizeeërs, want de farizeeërs probeerden Lazarus te vermoorden. Ik ben niet tegen genezing, maar ik ben tegen kwakzalverij.
Faramir schreef:Het voorbeeld wat mij het meeste bijstaat was het hele gedoe van Willem Ouweneel/TRIN/Mattheüs van der Steen die genezing claimde van een x aantal blinde weeskinderen in Birma dat groot aan de klok hingen en dat er vervolgens een onafhankelijk journalist eens een kijkje ging nemen en erachter kwam dat het een grote hoop onzin was.
Erg spijtig en het schijn vaker voor te komen.
, ze heeft geen leesbril meer nodig.
Wilsophie schreef:Wordt er dan een collecte gehouden voor de opticiens? Want ik wil ook zonder leesbril. Sterker nog ...ik wil helemaal niet dood! Ik wil geen rheuma en geen arthrose, geen hoge bloeddruk , geen cholesterolverhoging, geen hartklachten, geen kromme vingers. Geen slecht gehoor, geen slechte ogen.
Kan dat allemaal genezen worden?
Wordt er dan gedacht aan de ziekenhuizen, de dokters, het verpl personeel, die worden allemaal overbodig toch?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 382 gasten