Want de kerkvaders lazen een andere bijbel dan jij? Of ben jij gewoon slimmer dan alle mensen uit de geschiedenis?
En ik heb al laten zien dat die chronologie niet klopt. Het Narmer Palette, weet je nog. Die bestaat volgens jouw chronologie namelijk niet...
Ik ben niet slimmer maar ik hou vast aan de pure chronologie zoals in de bijbel te vinden, en dat klopt steeds met gebeurtenissen in en buiten de bijbel, ik heb al talloze voorbeelden gegeven en ik zeg het in jouw belang en mede omdat jij mij erop wees... ook van historici die geen band hadden met de bijbel zoals Thucydides en Flavius Josephus en bedoel ik dan in het christelijk tijdvak waar hij veel dingen schrijft die de bijbel bevestigen endat ook omdat hij daar geen binding meer mee had, hij was geen christen.
Je hebt niet laten zien dat er iets niet zou kloppen, nomaals dat artefact bestaat, en spreekt de bijbel niet tegen
alleen de intepretatie van het jaar is gebaseert op hun mening van de Egyptische geschiedenis, een geschiedenis dus die een hoop vodden is, ook mede omdat het lang geleden is en men geen rekening houdt met gelijktijdig regeren, ja dan zit je er zomaar enkele honderden jaren naast