Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Marnix schreef:Wij hebben een lichthouten preekstoel dus dat gaat bij ons niet op
Marnix schreef:Wij hebben een lichthouten preekstoel dus dat gaat bij ons niet op
EenVasteBurcht schreef:Het voordeel van driedelig zwart is dat je de dominee minder goed ziet tegen de donker eikenhouten achtergrond van de preekstoel, hetgeen minder afleidt van het evangelie.
Nu nog wachten op neger-predikanten, maar dat zal mijn tijd nog wel duren hier in Nederland
![]()
Katlheen schreef:Maar in evangelische hoek hebben ze toch geen preekstoel?
EenVasteBurcht schreef:Het voordeel van driedelig zwart is dat je de dominee minder goed ziet tegen de donker eikenhouten achtergrond van de preekstoel, hetgeen minder afleidt van het evangelie.
Nu nog wachten op neger-predikanten, maar dat zal mijn tijd nog wel duren hier in Nederland
![]()
Boerin schreef:Is dat zo? Volgens mij zitten de meeste Suninamers, Antillianen en Indischen in de evangelische kerk. Ik ken zat donkere predikanten.
Hier, goeie voorganger, keurig zwart krijtpak en een fleurige das erbij. Ze moeten gewoon eens een leuke das zoeken bij zo'n saai pak.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _vrouw.JPG
Marnix schreef:
Vind je dat echt mooi?!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 402 gasten