Wilsophie schreef:Ik lees meer wat je niet schrijft dan wat je wel zegt en het doorslaan met huisnummers schrijf je in de "we" vorm, want ik herken mij er niet in.
Ik herken mij in niets wat je schrijft.
Vele malen heb je mij vals beschuldigd van plaggiaat en moest daar vaak op terugkomen omdat het niet klopte.
Ik heb je maar één ding te vragen, want de rest leg ik naast me neer, omdat het jouw waarheid is en niet de mijne, het is ook jouw beleving en dat mag, daar is niets mis mee en je mag het ook uitspreken, waarvan akte, maar ik herken het niet.En dat ik Gods Kind ben en in Zijn hand gegraveerd is niet voor mijn rekening, maar voor Zijn rekening. Je zegt het tegen Hem en je roept God ter verantwoording. MB heeft dat al zo vaak gezegd. Je komt met wat voorbeelden en die zijn correct, maar veel te summier.
Ik denk zo langzamerhand dat mensen gewoon onbewust over alle getallen, en data en jaren en geslachtsregisters gewoon negeren en niet zien dat de Here Jezus juist op dezelfde datum opstond als dat de ark op de Ararat vastliep en het volk juist op die datum door de zee trok en dat de Heer op de 10e van de Maand op een ezel Jeruzalem binnenreed. Dat zal Hij in de toekomst uiteraard op dezelfde datum doen.
Het getal 2 spreekt zeker over 2 getuigen, maar ook over het dualisme in deze wereld vol van tegenstellingen, dus de 2 tegenover elkaar. Het getal spreekt ook over de Gemeente die een dubbel deel zal ontvangen. En de 6 spreekt over de mens in het algemeen. De 7 is algemeen bekend het getal van de volheid. Maar spreekt ook over de sabbath en over de 7e bedeling.
Over de 7 jaar verdrukking enz;...
Dat je dan de getallen 1 - 22 gewoon overslaat terwijl dat de Hebreeuwse letters zijn van het Alphabeth ( hier staat al de 1 en de 2 alpha en beth) die eindigt bij de 400 dus alle 500-900 tallen die Cicero en vSlooten gebruiken zijn nu nog niet aan de orde in de symboliek, gewoon omdat de 50 als het jubeljaar nog moet komen, dus reikt het tot letter 22 en kijk even in de grafieken welk letter dat is, ik weet het niet uit mijn hoofd.
En als je deze citaten toeschrijft aan sekteleiders dan ben je echt niet goed bezig.
Of aan de duivel.
Nummertjes trekken zoals de wereld doet in de flauwekul van hun bol lezen en tarotkaarten en kabbalisme en astrologisch gedoe is iets voor Kazan en die andere trucendoos , maar dat is volstrekt niet wat wij hebben geprobeerd te zeggen.
En als ik een citaat neerzet over het zuurdesem vanuit Christipedia, ik kende de site niet en Farimir begint dit onbedaarlijk te bespotten dan zou ik me maar eens focussen op deze mensen.
Maar nu de hamvraag.
In welke leugen blijf ik hangen?
Waarop baseer jij de analogie tussen de datum van het vastlopen van de Ark, de opstanding en de doortocht? Ook weer op een ingewikkeld rekensommetje? Als dat echt van belang zou zijn, zou God dat dan niet in Zijn Bijbel laten opnemen?
Jezus zelf zegt dat NIEMAND de datum weet behalve de Vader. Klaarblijkelijk is Hij Zijn profeet AKH vergeten...
En je claimde ZELF te citeren vanuit christOpedia te citeren, een site die wikipedia en het christendom parodieert..
Maar enige zelfreflectie zou je sieren!