Wonderbaarlijk genezen van hepatitis C

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Rembrand
Verkenner
Verkenner

Re: Wonderbaarlijk genezen van hepatitis C

Berichtdoor Rembrand » 02 mei 2025 11:18

Wat mooi dat de gedachten over een wonderbaarlijke genezing u lijken te sterken in uw geloof. Ongeacht waar die gedachten op gebaseerd zijn.
1 onderdeel van het bijzondere verhaal houd me toch bezig:
Had u gezien dat het tandvlees van die persoon bloedde ? Of vertelde die persoon dat achteraf ?

Scott
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Scott » 09 mei 2025 01:37

Rembrand schreef:Wat mooi dat de gedachten over een wonderbaarlijke genezing u lijken te sterken in uw geloof. Ongeacht waar die gedachten op gebaseerd zijn.
1 onderdeel van het bijzondere verhaal houd me toch bezig:
Had u gezien dat het tandvlees van die persoon bloedde ? Of vertelde die persoon dat achteraf ?

Ik heb niet gezien, noch is mij verteld, dat zijn tandvlees bloedde. Ik weet wel wie me Hep C heeft gegeven en dat kan alleen als hij bloedend tandvlees had. Het is alsof je een geslachtsziekte krijgt door seks met iemand te hebben. Je weet gewoon hoe en van wie je het hebt gekregen. Het is niet ingewikkeld.

Erik1960
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Erik1960 » 13 mei 2025 19:34

Het verhaal wordt steeds bijzonderder. Ik hoor opeens een vroegere huisarts die ooit tegen me zei: ‘vraag niet hoe het kan, geniet er van’.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Terug naar “[Religie] - Open forum”