Vele jaren geleden dronk ik uit de beker van een twijfelachtig persoon met bloedend tandvlees. Daarna kreeg ik geelzucht, een symptoom van hepatitis C dat een vergeling van de huid veroorzaakt. Kort daarna kreeg ik de diagnose Hep C. Op dat moment was het een ongeneeslijke ziekte. Ik las dat deze ziekte 10 jaar van je leven kan kosten! Ik schreeuwde het uit naar Jezus! Mijn testuitslagen werden negatief en er waren geen tekenen dat ik het ooit had gehad... Ik heb sindsdien veel bloedtesten laten doen en geen enkele test was positief voor anti-lichaampjes tegen Hep C. Ik geloof dat Jezus als Genezer mij genas. Jezus heeft 10 jaar aan mijn leven toegevoegd. En nu heb ik een baan waarvoor schoon bloed nodig is en veel van wat ik bezit, inclusief deze computer waar ik nu op zit te typen, komt daar vandaan. Dit is nog een manier waarop de Heer echt voor mij en mijn gezin heeft gezorgd. Dank U, Jezus.
Markus 16:17-18 En degenen, die geloofd zullen hebben, zullen deze tekenen volgen: in Mijn Naam zullen zij duivelen uitwerpen; met nieuwe tongen zullen zij spreken,
18 Slangen zullen zij opnemen; en al is het, dat zij iets dodelijks zullen drinken, dat zal hun niet schaden; op kranken zullen zij de handen leggen, en zij zullen gezond worden.