Een laaste appél

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Marcel1971
Verkenner
Verkenner

Een laaste appél

Berichtdoor Marcel1971 » 04 jun 2024 12:51

In de rouwdienst van Ds. J. Blom werd gesproken over een boekje dat hij met zijn laatste krachten werkte aan een boekje genaamd: Een laatste appèl.
Ik kan op internet nergens iets over dit boekje vinden, is het boekje al af en verkrijgbaar of ligt het nog bij de drukker?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Een laaste appél

Berichtdoor Marnix » 04 jun 2024 15:42

Ik heb werkelijk geen idee, zo te zien was het vooral een bundeling van preken. Maar deze predikant is pas anderhalve maand geleden overleden. De kans bestaat dat het niet af was (ik lees in de memoriam niet dat dat zo was) en moet als iemand die taak op zich wil nemen, het nog worden afgerond. En als het wel af is moet eerst nog geregeld worden dat het uitgegeven wordt, ik kan me voorstellen dat je de eerste paar maanden wel andere dingen aan je hoofd hebt als nabestaanden. Als je interesse hebt, het adres van zijn zoon die ook predikant is is zo te achterhalen, dan zou je een mailtje kunnen sturen of het uitkomt en of er al enig idee is wanneer.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “[Religie] - Open forum”