onderzoekt het geloof

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

donkerlicht1
Verkenner
Verkenner

onderzoekt het geloof

Berichtdoor donkerlicht1 » 03 sep 2019 03:40

Geachte ,lieve, onderzoekende mensen, neem a.u.b.dit is onder de loep..de duivel ,ofwel Satan, komt over als een engel des lichts..jezus is letterlijk een zoon van god, niet god zelf.. johannes 1 vers 1 is foutief vertaald omdat in de oorspronkelijke taal geen medeklinkers bestaan.. dus in het begin was het woord..en het woord was{EEN} god, jezus dus lijkt me een held en ik heb hem daarom erkend, ik kom van de bron net als jullie, maar zit in een andere groep, hij [jezus] is een zoon van een niet zo aardige god lijkt mij, dan is het makkelijk b,v de duivel te benoemen satan daar mooi overal de schuld van kan geven, is jezus nu nog vrij om te spreken? zit er een couppleger op de troon? johannes de doper vroeg zich dit ook af....je zou het eigenlijk niet zo duidelijk verlicht moeten zien worden maar in totale duisternis volledig op god vertrouwen en pas daarna, als je werkelijk geloofd verlichting moeten voelen, of na je tijd op aarde hier, geloof is de verzekerde verwachting van wat komen gaat, hoezo voelen wij ons dan verlicht, dan zou bijna iedreen er van overtuigd zijn, het lijkt me dus niet logisch dat we voor ons diploma kennis in onze schoot geworpen krijgen,en dus niet meer objectieve keuze makers :^o [-X :arrow: zijn..dus wie is nu de duivel dan...

donkerlicht1
Verkenner
Verkenner

Re: onderzoekt het geloof

Berichtdoor donkerlicht1 » 03 sep 2019 03:52

las mn stukje nog eens door,ter controle, keek op de klok en het was 4 uur 44..dus 4:44..i love jezus, ere wie ere toekomt, wees allen nou de held in een donker sprookje, en durf te geloven. :-({|= :roll:

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 03 sep 2019 10:10

Als ik jouw postings lees, gaat bij mij het licht uit.
Ik wil je dringend vragen om de naam van Jezus met een hoofdletter te schrijven!
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 sep 2019 12:36

En..wat...minder...puntjes...gebruiken...

Overigens kan ik verder ook geen touw vastknopen aan je verhaal. Jet is heel warrig en onsamenhangend geschreven.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 sep 2019 12:38

Marnix schreef:En..wat...minder...puntjes...gebruiken...

Overigens kan ik verder ook geen touw vastknopen aan je verhaal. Jet is heel warrig en onsamenhangend geschreven.

Niet gek ook als het midden in de nacht geschreven is. Ga slapen, man! :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

MoesTuin
Generaal
Generaal

Berichtdoor MoesTuin » 04 sep 2019 10:55

Wat bedoel je precies met donkerlicht?
Dat klinkt namelijk wat tegenstrijdig....
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Terug naar “[Religie] - Open forum”