Een dogmatische noodstop ?

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein

Re: Een dogmatische noodstop ?

Berichtdoor JohannesHermanus » 24 mei 2016 09:55

Yoshi schreef:Je kan er een lolletje van maken.

Of is uw lachen dan als een boer die kiespijn heeft?

Yoshi schreef:Je doet je voor als reformatorisch christen,

U vind van alles, maar ik heb niet zoveel met bijvoeglijke naamwoorden. Die drukken je in een bepaalde en voor mijn gevoel beperkende richting. Christen is genoeg en met name het zelfstandige in het naamwoord spreekt mij bijzonder aan.

Yoshi schreef:maar verspeeld waarschijnlijk je eigen redding door je houding volgens diezelfde stroming.

Het ontbreekt u in ieder geval niet aan empatisch vermogen!

Yoshi schreef:Grenzen? Het is compleet afwezig.

Ik heb dan ook een grenzeloos vertrouwen in God. Liefde kent geen grenzen.

Yoshi schreef:Maakt niet uit verder, ben redelijk wat christengekkies tegengekomen in 10 jaar forum activiteit.

Neologisme, een impressionist eigen. En wederom zijn uw uitspraken, passend bij een impressionist overigens, zeer subjectief van aard, zonder verdere boodschap of doel. Ik laat het dan ook hierbij, communiceren met u komt mij dwaas over.

hans0166
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor hans0166 » 24 mei 2016 10:55

toch weer leuk hoe een onderwerp dat voor conservatief als progressief als discussie zou kunnen dienen de vernieling ingedraaid wordt door fundamentalistische bagger.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 24 mei 2016 10:57

hans0166 schreef:toch weer leuk hoe een onderwerp dat voor conservatief als progressief als discussie zou kunnen dienen de vernieling ingedraaid wordt door fundamentalistische bagger.

Een terechte constatering. Helaas.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 24 mei 2016 11:11

Dit topic gaat dicht. Op een forum is het het beste als we inhoudelijk reageren of anders helemaal niet. Omdat sommigen menen dat het niet om de inhoud gaat, maar om elkaar persoonlijk af te branden, wordt het tijd dat hier paal en perk aan gesteld wordt.
Noem het maar een noodstop door een moderator.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Terug naar “[Religie] - Open forum”