De moraliteit van de Hel

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Arendsoog
Sergeant
Sergeant

Re: De moraliteit van de Hel

Berichtdoor Arendsoog » 25 jan 2016 15:54

Gelukkig :D
De hemelen vertellen Gods eer, en het uitspansel verkondigt Zijner handen werk. Psalm 19:2

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 25 jan 2016 17:50

Arendsoog schreef:Ik wil in deze post nog even mijn verkeerde opmerking recht zetten.

Ik had afgelopen weekend nogal weinig tijd, en daardoor is er in mijn post op pagina 14 iets vervelends terecht gekomen. :( :( :(
Ik bedoel absoluut niet dat men een vrouw binnen het huwelijk mag slaan. Ik zou dit nooit of te nimmer goedkeuren/goedpraten of wat dan ook.
Ik heb in mijn hoofd op de een of andere manier een link gemaakt tussen 'huiselijk geweld' en 'opvoeden', waarbij ik iets als een corrigerende tik uit liefde (wat doelde op kinderen) toepaste op een vrouw... Dit is nooit mijn bedoeling geweest, en resultaat van te snel typen en niet zorgvuldig overlezen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vreemde situatie die daaruit voortgekomen is.
Laten we on-topic blijven.

@mods: misschien kunnen de betreffende posts weggehaald worden? Ik zal zelf wel even mijn bericht wijzigen ....

Groet,
Arendsoog.

Geeft niks, je drukte je wat onhandig uit. Kan de beste gebeuren. Wat mij aangaat is het bij deze rechtgezet. :)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 jan 2016 18:11

Goed, we laten het verder rusten. Het was niet mijn bedoeling je in het schandblok te zetten; het is een onderwerp dat me nauw aan het hart gaat, zoals je wel hebt gemerkt. ( niet vanwege eigen jeugdervaringen trouwens).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Arendsoog
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Arendsoog » 25 jan 2016 18:17

kinpruik schreef:Geeft niks, je drukte je wat onhandig uit. Kan de beste gebeuren. Wat mij aangaat is het bij deze rechtgezet. :)

Tnx :)

Mortlach schreef:Goed, we laten het verder rusten. Het was niet mijn bedoeling je in het schandblok te zetten; het is een onderwerp dat me nauw aan het hart gaat, zoals je wel hebt gemerkt. ( niet vanwege eigen jeugdervaringen trouwens).

Bedankt :)

Ik hoop in het vervolg wat beter op m'n formuleringen en denkstappen te letten én de boel ietsje beter over te lezen, voordat ik weer zulke fouten maak :wink:
De hemelen vertellen Gods eer, en het uitspansel verkondigt Zijner handen werk. Psalm 19:2

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 25 jan 2016 18:19

Arendsoog schreef:Ik hoop in het vervolg wat beter op m'n formuleringen en denkstappen te letten én de boel ietsje beter over te lezen, voordat ik weer zulke fouten maak :wink:

Aaaah joh dat valt allemaal wel mee. :P Dit is gelukkig geen formeel debat, dus af en toe een fout maken is helemaal niet erg. Ik praat zelf ook geregeld op borreltafelniveau, dat houdt het gezellig.

Terug naar “[Religie] - Open forum”