Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Arendsoog schreef:Ik wil in deze post nog even mijn verkeerde opmerking recht zetten.
Ik had afgelopen weekend nogal weinig tijd, en daardoor is er in mijn post op pagina 14 iets vervelends terecht gekomen.![]()
![]()
![]()
Ik bedoel absoluut niet dat men een vrouw binnen het huwelijk mag slaan. Ik zou dit nooit of te nimmer goedkeuren/goedpraten of wat dan ook.
Ik heb in mijn hoofd op de een of andere manier een link gemaakt tussen 'huiselijk geweld' en 'opvoeden', waarbij ik iets als een corrigerende tik uit liefde (wat doelde op kinderen) toepaste op een vrouw... Dit is nooit mijn bedoeling geweest, en resultaat van te snel typen en niet zorgvuldig overlezen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vreemde situatie die daaruit voortgekomen is.
Laten we on-topic blijven.
@mods: misschien kunnen de betreffende posts weggehaald worden? Ik zal zelf wel even mijn bericht wijzigen ....
Groet,
Arendsoog.
kinpruik schreef:Geeft niks, je drukte je wat onhandig uit. Kan de beste gebeuren. Wat mij aangaat is het bij deze rechtgezet.
Mortlach schreef:Goed, we laten het verder rusten. Het was niet mijn bedoeling je in het schandblok te zetten; het is een onderwerp dat me nauw aan het hart gaat, zoals je wel hebt gemerkt. ( niet vanwege eigen jeugdervaringen trouwens).
Arendsoog schreef:Ik hoop in het vervolg wat beter op m'n formuleringen en denkstappen te letten én de boel ietsje beter over te lezen, voordat ik weer zulke fouten maak
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten