Jezus heeft een eigen glossy

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Jezus heeft een eigen glossy

Berichtdoor JeeWee » 15 feb 2015 00:02

mohamed schreef:Jezus is God toch, of toch niet?

Ja en? Wat is je punt nu?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 feb 2015 11:19

mohamed schreef:Jezus is God toch, of toch niet?

JeeWee schreef:Ja en? Wat is je punt nu?

Nou, ik zei dat God niet met zich laat spotten inzake dit flut blad en daar reageerde je op alsof het niet over God ging.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 15 feb 2015 14:05

mohamed schreef:Nou, ik zei dat God niet met zich laat spotten inzake dit flut blad en daar reageerde je op alsof het niet over God ging.

Kun je nagaan hoe verschillende mensen verschillende dingen lezen in het zelfde blad..
En ja hoor, jij mag best de integriteit van de makers van dit blad in twijfel trekken, door het een ´flutblad´ te noemen. Zelfs zonder het gelezen te hebben.
En dan mag ik jouw reacties dus flutreacties noemen.
Maar dat doe ik dan ná je reacties gelezen te hebben.
Gen enkele reactie is feitelijk onderbouwd.
Flut dus :-oo
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 feb 2015 16:28

De uitdrukking 'don't judge a book by it's cover' betreft geen glossy natuurlijk met op de voorkant een reserve Conchita die Jezus moet voorstellen. Zoals ik eerder ook al opmerkte is de voorkant ontworpen om mensen er op te laten reageren. Ik beweer geenszins dat ik het gelezen heb, maar afgaande op de cover veeg ik de inhoud ongelezen van tafel.

oekaboeka
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor oekaboeka » 15 feb 2015 18:46

Mohammed : De uitdrukking 'don't judge a book by it's cover' betreft geen glossy natuurlijk met op de voorkant een reserve Conchita die Jezus moet voorstellen. Zoals ik eerder ook al opmerkte is de voorkant ontworpen om mensen er op te laten reageren. Ik beweer geenszins dat ik het gelezen heb, maar afgaande op de cover veeg ik de inhoud ongelezen van tafel.

=D> =D> =D>

Terug naar “[Religie] - Open forum”