Beeld van God

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Ricklucas
Verkenner
Verkenner

Re: Beeld van God

Berichtdoor Ricklucas » 07 feb 2014 10:04

hettys schreef:Ik heb dit onderzoek met mijn PC ingevuld omdat dit met mijn tablet lastig is. Ik kreeg wel de indruk dat ik op de tablet andere vragen zag dan later met op de PC??

Kan dat?

Hoi Hettys,

Ja dat kan kloppen, er zijn verschillende condities in dit onderzoek, daarin wordt je willekeurig ingedeeld. Het kan dus zijn dat je andere vragen krijgt op je tablet dan op je PC.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 07 feb 2014 10:08

Jvslooten schreef:Is uw oog boos, daar het oog van Ricklucas goed is? :mrgreen:

Missschien is het wel precies andersom?!

Ricklucas
Verkenner
Verkenner

Beeld van God

Berichtdoor Ricklucas » 20 feb 2014 09:14

Beste leden van het Refoweb forum,

Velen van jullie hebben mijn online vragenlijst ingevuld, dank daarvoor! Ik heb echter nog meer vrijwilligers nodig. U zou mij erg helpen, vergeet niet dat er een bol.com waardebon twv 50€ word verloot! Hier vindt u de link:

https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=S ... VYUgXBNQEZ

Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Rick

jaapo
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaapo » 20 feb 2014 17:24

Ingevuld. Maar zoals bij veel enquêtes vond ik veel vragen zo dicht tegen elkaar aan liggen, dat het wat moeilijk wordt soms. Daardoor krijg je ook snel, dat er tegenstrijdigheden in de beantwoording komen te zitten.
Mijn motto: gezang 7, Liedboek voor de Kerken = Lied 316 NLB

Ricklucas
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ricklucas » 06 mar 2014 11:20

jaapo schreef:Ingevuld. Maar zoals bij veel enquêtes vond ik veel vragen zo dicht tegen elkaar aan liggen, dat het wat moeilijk wordt soms. Daardoor krijg je ook snel, dat er tegenstrijdigheden in de beantwoording komen te zitten.

Hey Jaap, bedankt voor het invullen! Het klopt inderdaad dat veel vragen op elkaar lijken. Dit is om de consistentie te waarborgen. Top dat je me hebt geholpen.

Rick

Ricklucas
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ricklucas » 02 mei 2014 10:18

Beste leden,

Ik wil degenen danken die mijn vragenlijst hebben ingevuld. De leden van het Refoweb forum hebben mij tot nu toe het best geholpen, dank daarvoor! Ik wil de mensen vragen die de vragenlijst nog niet hebben ingevuld dit alsnog te doen. Verder zou het fantastisch zijn als een paar van jullie deze door kunnen sturen naar vrienden of familie. Het schiet al aardig op met het aantal personen dat ik nodig heb, maar ik ben er nog niet. Hierbij de link naar de vragenlijst: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=S ... VYUgXBNQEZ

Alvast hartelijk dank!

Groeten,

Rick

Ricklucas
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ricklucas » 12 mei 2014 11:33

Update!

Terug naar “[Religie] - Open forum”