Dit topic gíng ooit over het hebben van een binnenkamer...

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

mohamed

Re: Heb jij een 'binnenkamer'?

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 18:23

mohamed schreef:Wanneer ik per abuis eens tijdens het gebed bij de buren kwam binnenvallen voelde ik niks van de liefde Gods moet ik eerlijk bekennen. Het was meer een gevoel van 'als blikken konden doden was je dood' en god verhoedde als ik zondags voorstelde een stukje te gaan fietsen.

coby schreef:Ik kreeg eens een preek naar m'n hoofd omdat ik op zondag was gaan fietsen, vond 1 dienst op een dag wel voldoende. Had natuurlijk moeten zeggen dat ik aan het bidden was op de fiets.

Ja dan was je er met een flinke uitbrander vanaf gekomen, doet me denken aan die ene religieuze man die zich alleen waande tijdens het achteruit bidden toen zijn paard en wagen van de weg raakten.

mohamed

Re: Dit topic gíng ooit over het hebben van een binnenkamer.

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 18:24

coby schreef:Hahahahaha de titel van het topic is veranderd. Nee ik heb geen 'binnenkamer'.

Ik wel want als ik naar binnen ga ben ik direct in de kamer. In de volksmond ook wel flat genoemd.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 18 aug 2013 18:29

mohamed schreef:Ik wel want als ik naar binnen ga ben ik direct in de kamer. In de volksmond ook wel flat genoemd.

Leuk he, zo de spot drijven met waar anderen wél serieus over willen praten!
Dit topic was bedoeld om met elkaar van gedachten te wisselen over bidden, over praten met God en luisteren naar God.
Triest.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 18 aug 2013 19:13

...
Laatst gewijzigd door schaapje op 18 aug 2013 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 18 aug 2013 19:31

mohamed schreef:Ik wel want als ik naar binnen ga ben ik direct in de kamer. In de volksmond ook wel flat genoemd.

Oh ja een huiskamer, die heb ik ook. Als je alleen woont heb je geen binnenkamer nodig. Dat is alleen om rust te hebben, die heb ik hier in overvloed.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 18 aug 2013 19:53

...
Laatst gewijzigd door schaapje op 18 aug 2013 21:42, 2 keer totaal gewijzigd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 21:05

coby schreef:Oh ja een huiskamer, die heb ik ook. Als je alleen woont heb je geen binnenkamer nodig. Dat is alleen om rust te hebben, die heb ik hier in overvloed.

Ja ik ook, alhoewel het doortrekken van het toilet de rust danig kan verstoren.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 21:08

JeeWee schreef:Leuk he, zo de spot drijven met waar anderen wél serieus over willen praten!
Dit topic was bedoeld om met elkaar van gedachten te wisselen over bidden, over praten met God en luisteren naar God.
Triest.

Mwah, leuk vind ik bijvoorbeeld een reactie op facebook die ik dan voorzie van een duim. En overigens waren mijn serieuze reacties je ook al niet naar de zin, ik kan je beter een koekje geven dan mijn mening krijg ik de indruk.

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 18 aug 2013 21:25

mohamed schreef:Mwah, leuk vind ik bijvoorbeeld een reactie op facebook die ik dan voorzie van een duim.

Jammer dat dat hier niet kan.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 18 aug 2013 21:44

Ik heb mijn laatste post verwijderd, kunnen jullie samen flink "lol" maken. :-& bah!

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 18 aug 2013 21:57

schaapje schreef:Ik heb mijn laatste post verwijderd, kunnen jullie samen flink "lol" maken. :-& bah!

Nou nee laat maar. Het is hier geloof ik toch een iets ander sfeertje dan op andere christelijke fora die ik ken.
Trouwens een betere optie dan een binnenkamer als je wilt bidden: je accounts verwijderen en een mooi soakmuziekje opzetten.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 22:39

Aan de reacties te zien hebben de lachbekjes getweeën je advies ter harte genomen! :mrgreen:

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 18 aug 2013 22:41

coby schreef:Trouwens een betere optie dan een binnenkamer als je wilt bidden: je accounts verwijderen en een mooi soakmuziekje opzetten.

:?: :?: :?: :ddd

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 19 aug 2013 06:51

JeeWee schreef:Leuk he, zo de spot drijven met waar anderen wél serieus over willen praten!
Triest.
Het is inderdaad triest dat zoiets in dit subforum niet kan. Daarom gaat dit topic maar dicht en roep ik degenen die wel serieus hierover verder willen praten op om dit in het besloten gedeelte van Refoweb te doen.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Terug naar “[Religie] - Open forum”