juliavdweerdhof schreef:Dat zijn dingen die 2000 jaar geleden gebeurd zijn en in die tijd hielp Jezus deze mensen en zag hij ook in wie wel echt ziek was en wie er dingen verzon. Ik neem de bijbel zeker serieus alleen niet dit soort vrouwen die aandacht zoeken en daarom dingen verzinnen
Wat is dat toch altijd met die afgunst. Noem mij bleu, maar ik zie echt geen aandachttrekkerij.
Als dit verzonnen is, maar jij wel gelooft dat dit 2000 jaar geleden kon gebeuren, wat is er dan in jouw ogen vandaag de dag zo anders?..
Er zijn nog steeds mensen met palsy/verlamming, blinden, demonen(zie spiritueleJongeren forum!), epilepsie, zieken etc.. Ik dacht dat Jesus zijn discipelen commandeerde alle volken tot Zijn
discipelen te maken, en hen ALLES te onderhouden wat Hij hen opgedragen had. Nadat Jezus was opgenomen hebben zijn discipelen Zijn genezingen etc. voortgezet. Ik zie nergens bewijs dat het demonen alleen van toen waren, laat staan dat God zijn discipelen andere instructies heeft gegeven..
Wat ik zie vele pogingen om mensen te informeren de kop worden ingedrukt, en daar baal ik van.
Als zij een aandachttrekker zou zijn, hoe zou iemand dan zo'n verhaal kunnen brengen zodat jij't aanneemt? heb je een voorbeeld?