@Lock&Stock: Dank voor uw reactie, zo uitgebreid hoefde echt niet hoor, ik wilde namelijk weten wat er leefde op het forum over dit onderwerp. U had ook kunnen schrijven "het speelt bij mij niet" en dan zou het klaar geweest zijn. Nu moet u er meer moeite voor doen en bovendien is het voor mij maar ik denk ook voor anderen op dit forum best wel vervelend. Ik heb getracht goed aan te geven wat ik wilde bespreken maar u heeft het niet goed gelezen of gaat uw eigen gang. Een klein beetje achting voor een medemens had ik op zijn minst van u verwacht. We zijn volwassen mensen dan moet dat kunnen, toch? Als ik eerlijk ben Lock&Stock heb ik de indruk dat u tegen uzelf zegt als u een bepaald onderwerp leest "kom op, de beuk erin". Het is niet fijn, als u het zegt tegen uw collega tijdens het werk is mooi maar als we het over Gods Woord hebben is het niet goed te doen. God wordt al zoveel geplaagd met zonden van ons laten we er rekening mee houden dat we het tegen een Heilig God hebben die u en mij gemaakt heeft om Hem te dienen. Ik vertrouw er op Lock&Stock, als volwassen kerels onder elkaar dat u er rekening mee gaat houden.
Niettegenstaande zal ik toch een keer reageren op uw schrijven.
Teus schreef:De tekenen der tijd zijn er de R.F.I.D chip ontwikkeling is in volle gang en toepassing is al gaande.
De chip het teken van het beest 666 geplaatst in het voorhoofd of de hand. Het staat duidelijk in de bijbel.
Al zou de duivel bestaan, denk je dan echt dat ie een menselijke uitvinding, de RFID chip, nodig zou hebben om iedereen in de gaten te houden?
U begrijp het blijkbaar niet helemaal Lock&Stock, De duivel gebruik juist ook dingen die door mensen gemaakt zijn, er zijn er talloze. Als God het zegt zal het gebeuren.
Teus schreef:Dan moet men kiezen voor het teken, de chip, anders moet je het bekopen met onthoofding, staat ook in de bijbel
Jij denkt dat te lezen in de Bijbel, net zoals Harold Camping dacht de datum van de Opname uit de Bijbel te kunnen halen.
U leest weer niet Correct Lock&Stock, Ik schreef dat niemand het weet zelfs de Heere Jezus niet, alleen God, Zijn Vader zal hem zeggen wanneer Hij mag gaan.