Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
JeeWee schreef:Maar kunnen anderen ook zien en horen en voelen dat je in God gelooft?
Gewoon dat God voor jou het allerbelangrijkste is, en dat je alles voor Hem zou willen doen?
Mortlach schreef:Er is veel aan te merken op de kantoor-omgeving waarin ik werk, maar een van de positieve eigenschappen is dat geloof er simpelweg geen issue is. Als je iets te enthousiast laat zien en horen en voelen dat je in God gelooft, mag je toch echt bij HR komen voor een gesprekje...
Mortlach schreef:Er is veel aan te merken op de kantoor-omgeving waarin ik werk, maar een van de positieve eigenschappen is dat geloof er simpelweg geen issue is. Als je iets te enthousiast laat zien en horen en voelen dat je in God gelooft, mag je toch echt bij HR komen voor een gesprekje...
Mortlach schreef:Als ik heel eerlijk ben, zijn dat soort lui over het algemeen mateloos irritant, en soms zelfs een klein beetje eng.
Ik bedoel, neem het soort lui zoals die kerel die die ark aan het bouwen is. Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurt als die types een licht hersenbloedinkje krijgen en ineens denken dat God ze opdraagt een kleuterschool overhoop te schieten.
Er is veel aan te merken op de kantoor-omgeving waarin ik werk, maar een van de positieve eigenschappen is dat geloof er simpelweg geen issue is. Als je iets te enthousiast laat zien en horen en voelen dat je in God gelooft, mag je toch echt bij HR komen voor een gesprekje...
Byte schreef:Wat moet ik mezelf daar bij voorstellen?
En als je tussen de middag gaat eten, mag je dan nog wel bidden voor je eten?
of is dat al te gek?
Groet,
Byte
boer schreef:De vraag wordt aan christenen gesteld.
Waaraan ben jij als christen herkenbaar, de atheist mag even zwijgen![]()
Ik weet ook niet wat jij voor begrip hebt van een christen, maar volgens mij ben je in de war met een andere religie, waar dagelijks honderden mensen door zelfmoordbommen vergezeld van een halal spreuk worden omgebracht.
Bovendien is nogal te betwijfelen of degenen die dit soort dingen doen het labeltje ''gelovige'' uberhaupt wel mogen dragen.
Mensen die anderen doden, vervolgen en mishandelen, of zelfs maar ergens toe dwingen, zijn voor mij de graadmeter, dat het geen christenen zijn.
Straks noemt alles zich christelijk, kom nou toch, zeg.
boer schreef:Mensen die anderen doden, vervolgen en mishandelen, of zelfs maar ergens toe dwingen, zijn voor mij de graadmeter, dat het geen christenen zijn.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten