marcel081276 schreef:Al ben ik niet van de geref gem. wil ik toch graag even iets zeggen. Sinds heel kort heeft God mij weer de ogen geopend en laten zien wat er echt toe doet in het leven, het is weer zo heerlijk om van Hem te leren uit Zijn woord!
We hadden ook tv en films en wereldse muziek in huis maar nu we weer voor 100% voor Jezus Christus gaan als ik het zo mag zeggen hebben we alles het huis uit gesmeten, geen tv, geen wereldse muziek en geen wereldse films meer!
We lopen zo makkelijk met de wereld mee maar God liet mij zien in Zijn woord wat 'maar gij geheel anders' betekent. We willen weer alles van Hem leren!
Ik veroordeel niemand die een tv heeft maar is het niet heerlijk om van Hem te leren?
Ik geloof dat we echt aan het eind der tijden gekomen zijn, en dan is de bijbel heel duidelijk wat betreft de wijze en dwaze maagden. . Ik kan alleen zeggen en bidden, zorg dat je een wijze maagd ben!!! De Bruidegom komt, ben je er klaar voor en verlang je er intens naar?
Lichtzwaard schreef: HULDE---------de meeste laatste bijdragen zijn gezeur over knot en rok of spijkerbroek en waar het om gaat is de levende relatie met Jezus Christus de Heer buiten Hem en Zijn Kerk geen zaligheid.
Een goede bijdrage van jou;maar alles wat God gegeven heeft geniet daar wel van tot Zijn eer en tot eer van de Kerk.
Ook hulde aan jullie want na lang oefenen lukt het quoten eindelijk!