Beste Forum bezoekers
Als student Sociologie aan de Universiteit van Amsterdam doe ik voor mijn Doctoraal/Master scriptie onderzoek naar Christelijke seksuele waarden en overtuigingen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de persoonlijke keuze voor het ideaal geen seks te hebben voor het huwelijk. Waarom kiezen mannen en vrouwen van verschillende generaties hiervoor en hoe gaan ze ermee om in een maatschappij waarin seksualiteit een steeds grotere rol is gaan spelen in het publieke domein. Ik ben daarom nog op zoek naar Nederlandse Christelijke mannen en vrouwen vanaf 40 jaar die uit religieuze overtuiging geen seks voor het huwelijk hebben (gehad).
Heel graag zou ik in een interview meer te weten komen over hoe dit besluit genomen is en hoe deze gelofte ervaren wordt. De nadruk ligt op de motivatie van de beslissing om maagd te blijven voor het huwelijk.
De anonieme interviews duren ongeveer 1 uur en zouden in mei/juni via skype kunnen plaatsvinden of op een locatie naar keuze van de geïnterviewde.
Ik hoop van harte dat u mij wilt helpen.
U kunt mij uiteraard e-mailen voor meer informatie. Ik hoor graag of u eventueel geïnterviewd wil worden of dat u iemand kent die ik hiervoor mag benaderen.
Met vriendelijke groet,
Nadine Knulst
Sociale Wetenschappen
Universiteit van Amsterdam
nadineknulst@hotmail.com
Ps. Dit bericht is geplaatst met de toestemming van Refoweb