The Engineer schreef:Ik ben het hardgrondig met Kurtyo eens. Stop eens met je geschreeuw en toon dan eens wat aan. Jij komt met harde stellingen, dan moet je ze ook bewijzen. Anders raad ik je aan om te stoppen met dat geschreeuw.
Hallo refowebbers.......
Let us debate!!
Even wat broodnodige inleidende informatie vooraf:
De
Ahadith , meervoud van
Hadith ( 'dat wat verteld wordt') zijn de in grote verzamelingen vastgelegde, islamitische overleveringen over het doen en laten en de uitspraken van de profeet Mohammed. Via deze overleveringen kent men de soenna, de manier van de profeet. Voor de overgrote meerderheid van de moslims vormen de
Ahadith een aanvulling op de Koran.
Uit de Koran en de Ahadith werden islamitische wetten samengesteld, de sharia. In de meeste islamitische landen geldt de sharia als basis van een deel van het recht. De meeste landen hebben overigens een gemengd rechtssysteem
Een zeer gerespecteerde uitlegger en 'redacteur' van de Hadith uit de negende eeuw was Al-Boechâri, een soennitisch geleerde. Samen met Muslim, een andere hadithgeleerde, legde hij collecties aan van 'zeer betrouwbare' Hadith. Als een Hadith in die van Al-Boechârie evenals in die van Muslim voorkomt, gaan moslims ervan uit dat het een authentiek verhaal betreft. Beiden legden namelijk zeer kritische maatstaven aan voor het optekenen van een Hadith. Er waren circa 600.000 overleveringen over Mohammed in omloop, maar Al-Boechârie nam er slechts 7000 in zijn verzameling op; daarvan betreffen er 3000 varianten van dezelfde overlevering. Al-Boechâri en Muslim hebben grote invloed gehad op de ontwikkeling van de islamitische wetgeving.
Onderstaande citaten zijn van "
Sahih Al-Bukhari". Hiervan zijn negen delen, welke duizenden
Hadiths bevatten.
Deze worden geaccepteerd door de meeste Moslims als de authentieke woorden van Mohammed.
• Vrouwen schieten tekort wat betreft verstand en religie
Mohammed vroeg aan een paar vrouwen: "is niet de getuigenis van een vrouw aan half die van een man?" De vrouw zei: "ja". Hij zei: "dit is omdat het verstand van de vrouw tekort schiet". Deel 3:826
Mohammed tegen vrouwen: "Ik heb niemand gezien die meer tekort schiet in intelligentie en religie dan jullie."
Deel 2:541
• Het merendeel van de mensen in de hel zijn vrouwen.
Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en dat het merendeel van degenen die daar verblijven vrouwen zijn." Deel 1:28,301; deel 2:161, deel 7:124
• Vrouwen zijn slechte voortekenen.
Mohammed zei: "Een slecht voorteken is de vrouw, het huis en het paard." Deel 7:30
• Vrouwen zijn schadelijk voor mannen.
Mohammed zei: "ik heb geen enkele plaag achter mij gelaten, schadelijker voor mannen dan vrouwen."
Deel 7:33
• Mohammed’s seksuele kracht is gelijk aan die van 30 mannen.
Anas zei: "De profeet placht al zijn vrouwen te bezoeken in een uur, gedurende de dag en de nacht en zij waren elf in aantal". Ik vroeg Anas: "Had de profeet de kracht daarvoor"? Anas antwoordde: "Wij zeiden altijd dat de profeet de kracht van dertig (mannen) gegeven was."
Deel 1:268
• Allah haast zich om te voldoen aan de seksuele be-geerten van Mohammed.
Toen het Koranvers dat Mohammed toestaat om de cyclus van elk van zijn vrouwen uit te stellen, werd geopenbaard, en toen Mohammed zei dat Allah hem toestond te trouwen met de vrouw van zijn geadopteerde zoon, zei Aisha (een van zijn vrouwen) tegen hem: "O Apostel van Allah, ik zie alleen maar dat jouw heer zich haast om jou een plezier te doen." Deel 7:48
• Als een vrouw onherroepelijk gescheiden is, dan kan zij niet terugkeren naar haar man totdat zij een andere man trouwt (inclusief het hebben van seksuele gemeenschap).
Aisha vertelde: De vrouw van Rifaa Al-Qurazi kwam naar Allah’s Apostel en zei: "O, Allah’s Apostel, Rifaa heeft mij onherroepelijk verstoten. Na hem trouwde ik met Abdur-Rahman bin Az-Zubair Al-Qurazi die impotent bleek te zijn". Allah’s Apostel zei tegen haar: "Wil jij misschien terug naar Rifaa? Nee, (je kan niet terug naar Rifaa) tot jij en Abdur-Rahman (impotente man) seksuele gemeen-schap hebben"! Deel 7:186
• De Islam moet met geweld worden opgelegd.
Mohammed zei: "Ik ben bevolen te vechten met de mensen tot zij zeggen: "Niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Allah, en wie zegt: "Niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Allah, zijn leven en bezit zal door mij gered worden." Deel 4:196
• Afvalligheid moet bestraft worden met de dood.
Mohammed zei: "Al wie zijn Islamitische geloof verandert, dood hem." Deel 9:57
• Een Moslim moet niet gedood worden als hij een niet-
Moslim doodt.
Mohammed zei: "Geen Moslim moet gedood worden voor het doden van een Kafir" (ongelovige)." Deel 9:50
• "Ethnische zuivering" wordt beoefend.
Mohammed zei tegen de Joden: "Jullie moeten weten dat de aarde behoort aan Allah en zijn Apostel (Mohammed) en ik wil jullie uit dit land drijven (het Arabisch Schier-eiland), dus, als iemand bezit heeft, is het hem toegestaan het te verkopen." Deel 4:392
Mohammed’s laatste woorden op zijn doodsbed waren: "Verdrijf de heidenen (niet-moslims) uit het Arabisch Schiereiland." Deel 5:716
• Geen zekerheid van Redding.
Mohammed zei: "Bij Allah, hoewel ik de Apostel van Allah ben, toch weet ik niet wat Allah met mij zal doen."
Deel 5:266
• God straft een overledene als zijn familieleden huilen.
Mohammed zei: "De overledene wordt bestraft als zijn familieleden huilen." Deel 2:375
• Als je slecht spreekt over een overledene, dan gaat de
overledene naar de hel.
Mohammed zei: "Jullie prezen deze persoon) dus het Paradijs is bevestigd voor hem, en jullie spraken kwaad van die (persoon), dus de hel is bevestigd voor hem. Jullie, mensen, zijn de getuigen van Allah op aarde."
Deel 2:448
• Urine op je kleding zal straf van God brengen.
Mohammed zei: "de overledene wordt gefolterd in het graf voor iets wat makkelijk te vermijden is, n.l. omdat hij bevuild is door zijn urine." Deel 2:460
• Heilige oorlog (Jihad) is een garantie voor de hemel.
Mohammed zei: "de persoon die deelneemt aan de (heilige) oorlogen voor de zaak van Allah en niets dwingt hem daartoe behalve het geloof in Allah en zijn Apostel, hij zal beloond worden met een beloning, of met buit (als hij overleeft) of hij zal worden toegelaten tot het Paradijs (als hij gedood wordt)." Deel 1:35
• Het drinken van de urine van een kameel is gezond.
"De Profeet beval hen om de kamelen te volgen, en hun melk en hun urine te drinken, dus zij volgden de kamelen en dronken hun melk en urine totdat hun lichamen gezond werden." Deel 7:590
• Koorts is van de hitte van de hel.
Mohammed zei: "Koorts is van de hitte van de hel dus koel het met water." Deel 7:619
• Een vlieg in je drank is een geneesmiddel.
Mohammed zei: "Als een huisvlieg valt in de drank van iemand van jullie, dan moet hij het (in de drank) onderdompelen, want een van zijn vleugels draagt een ziekte en de andere vleugel heeft het geneesmiddel voor de ziekte." Deel 4:537
• Hoe het uiterlijk van de baby wordt bepaald.
Mohammed zei: "Wat het kind betreft, als de lozing van de man eerder komt dan die van een vrouw, dan lijkt het kind op de man, en als de lozing van de vrouw eerder komt dan dat van een man, dan lijkt het kind op de vrouw."
Deel 5:275
• Als je knoflook eet, kom dan niet naar het bedehuis.
Mohammed zei: "Wie van deze plant (knoflook) heeft gegeten, moet niet naar de moskee komen." Deel 1:812
• Het effect van het boze oog.Mohammed zei: "het effect van een boos oog is een feit".
Deel 7:636
• Welke schoen moet je eerst aantrekken.
Mohammed zei: "Als je jouw schoen aantrekt, trek dan eerst de rechter schoen aan, en als je ze wilt uitrekken, trek dan de linker eerst uit." Deel 7:747
• Ademen in je drank is slecht.
Mohammed zei: "Adem niet in je drankgerei." Deel 1:156
• God jaagde degene die hem toegewijd zijn, angst aan
met de zonsverduistering.
Mohammed zei: "De zon en de maan zijn twee tekens te midden van de tekens van Allah en de zonverduistering wordt niet veroorzaakt door de dood van iemand maar Allah jaagt de mensen die hem toegewijd zijn, er angst mee aan." Deel 2:158
• Satan plast in de oren van mensen, als zij niet wakker worden voor het gebed.
Abdullah vertelde: "De Profeet werd verteld dat een persoon was blijven slapen tot de ochtend en niet was opgestaan voor het gebed. De Profeet zei: "Satan plaste in zijn oren." Deel 2:245
• Geeuwen komt van Satan.
De Profeet zei: "Geeuwen komt van Satan, en als iemand van jullie geeuwt, dan moet hij zijn gegeeuw zo veel mogelijk onder controle houden, want als iemand van jullie (tijdens het geeuwen) zou zeggen: "Ha", dan zal Satan hem uitlachen." Deel 4:509
• Sterren zijn projectielen die God gebruikt om de duivels te raken.
"De schepping van de sterren heeft een drievoudig doel: als versiering van de lucht, als projectielen om de duivels mee te raken en als tekens om reizigers mee te leiden."
Deel 4:420
De auteur van de Qur'an, Mohammed(er is geen vrede met hem) was zoals ruimschoots aangetoond een perverte, maffioze, bloeddorstige, pedofiele charlatan en bigamist.
Hiermee is ook de Qur'an niet meer dan een bundel papier met gevaarlijke maar waardeloze verzinsels.....
Echter: Islamieten, atheïsten, agnosten en nep-Christenen:
Lees de Bijbel. Het enige ware Woord van God! En vraag...., nee smeek De Almachtige Schepper van Hemel en aarde. De Drieënige Levende God, Jahweh of hij zich genadig over jullie wil ontfermen!! Zo doe Hij ook mij....