Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
salty schreef:De Qur'an is de verdraaide bijbel aangevuld met allerlei Joods/Gnostische geschriften
dat is zeker waar!!! Onderzoek zelf zou ik je aanraden
ik vond die metafoor van die sollicitaie trouwens super! =D>
zahra schreef:nee dat klopt echt niet hoor, ik ben gewoon Nederlandse en heb nooit gezegd dat ik Marokkaanse ben, en ook nooit gezegd dat ik geadopteerd ben.
En samenwonen... ik ben tegen samenwonen, tenminste als je ongetrouwd samenwonen bedoeld
ik denk toch echt dat je een ander voor je hebt, misschien in de war met een ander forum, want ik ken hier geen andere Zahra
Zeg IDG, zou je je kunnen voorstellen dat jouw wijze van evangeliseren wel eens afstotend zou kunnen werken
zahra schreef:Optimatus schreef:Een groot iets zelfs...
Maar Zahra, nu ik jou hier toch aantref. Op welke grond geloof jij dat wat in de Koran staat, ook daadwerkelijk klopt?
mag ik dat morgen ook vertellen( heb het al eerder verteld in andere topics)
ik ben zoooooooooooooo moe nu..ik moet nu slapen, anders haal ik mijn 6 uurtjes slaap niet meer
The Engineer schreef:Ik ben het hardgrondig met Kurtyo eens. Stop eens met je geschreeuw en toon dan eens wat aan. Jij komt met harde stellingen, dan moet je ze ook bewijzen. Anders raad ik je aan om te stoppen met dat geschreeuw.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten