IchtusDeogloria schreef:De bijbel is authentiek....
JIJ doet deze uitspraak. Ik vraag aan jou waarop jij de gedachte stoelt dat de Bijbel authentiek is.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
IchtusDeogloria schreef:Optimatus schreef:Waaruit blijkt dat de Bijbel authentiek is?
Aan jouw de taak om het tegendeel te bewijzen...
De Qur'an is duidelijk niet authentiek zoals aangetoond!
Het is een boek voor primitieve bedoeïnen verzonnen door een machtswellustige gewelddadige poligamist...
Optimatus schreef:Maar ik zou van de moslims op dit forum graag eens willen horen hoe zij kunnen aantonen dat de Koran een authentiek boek is.
The Engineer schreef:IchtusDeogloria schreef:Optimatus schreef:Waaruit blijkt dat de Bijbel authentiek is?
Aan jouw de taak om het tegendeel te bewijzen...
De Qur'an is duidelijk niet authentiek zoals aangetoond!The Engineer schreef:Nee maat, daar zit je fout. Jij durft te beweren dat de bijbel authentiek is, dan mag jij dat ook bewijzen. Maar ik zal je vast uit de droom helpen. Dat kun je niet.
The Engineer schreef:IchtusDeogloria schreef:Het is een boek voor primitieve bedoeïnen verzonnen door een machtswellustige gewelddadige poligamist...
Ja dat kan ik ook van een dominee zeggen die zoveel mogelijk regeltjes oplegt, op het gebied van machtswellust. Wat dat betreft is er geen verschil. Bovendien staan er genoeg enge teksten in de bijbel. Homo's uitmoorden end. Dat vind jij compleet normaal? Dan ben je net zo erg. Hypocriet hoor.
IchtusDeogloria schreef:De bijbel is authentiek....
De Qur'an is de verdraaide bijbel aangevuld met allerlei Joods/Gnostische geschriften. Het is een boek voor primitieve bedoeïnen verzonnen door een machtswellustige gewelddadige poligamist...
Het is een corrupte kopie van de bijbel.
De Qur'an is de verdraaide bijbel aangevuld met allerlei Joods/Gnostische geschriften
zahra schreef:IchtusDeogloria schreef:zahra schreef:Waarom noemde je mij in het prive bericht Marokkaanse..waarom ga jij er van uit dat ik Marokkaanse ben, terwijl ik nu al zovaak gezegd heb dat ik Nederlandse ben...ik wacht nog op een prive bericht terug
Je hoeft mij niet te geloven hoor, maar ik vond het niet zo vriendelijk hoe jij mij Islamitische muts noemde, en dat ik maar op mijn Marokkaanse knieen moet om me te bekeren tot het Christendom..en dat "wij"in Nederland zijn gekomen om..bla bla bla.....
Het woord "muts" daar bied ik mijn excuses voor aan want zo mag ik als Christen niet communiceren.
Wat ik wel wil toevoegen is dat ik je glad vind.... De Anglosaksen hebben daar een mooi woord voor: Slick!
Marokkaanse: Ik heb ergens gelezen dat je geadopteerd bent door mensen van de gereformeerde gemeente uit Marokko. Verbeter me maar als ik verkeerd zit....
En dat je je islamitische kniëen moet gaan buigen voor de Levende God van de Bijbel laat ik mooi staan. Doe je het niet dan komt jouw bloed niet op mijn hoofd. Ik kan je nu en hier verzekeren dat je je kniëen zult gaan buigen voor Jahweh; is het niet goedschiks dan zal het straks kwaadschiks zijn. Buig die islamitische kniëen, in dit leven, voor Koning Jezus! Vrijwillig... Na dit leven zullen de kniëen sowieso buigen, voor Koning Jezus, maar dan is het voor altijd te laat!!
De enige reden dat jij en je mede-islamieten in mijn land zijn is omdat Nederland loopt te hoeren en te sloeren en alles wat de Levende God van de Bijbel afkeurt goedvind.
Deze mededeling laat ik ook staan...
Voor het woord soortgenoten eveneens mijn excuses....
Wel dan... Lees mijn bijdrages. Gebruik je verstand en smeek de Almachtige of Hij je de Waarheid in Christus wil tonen....
Moge Hij je arme blinde zondaarsogen openen voor de Waarheid. Zo doe Hij ook mij...!
ik geadopteerd uit Marokko........... hoe kom je daar nou bij, ik weet niet wie jou dat heeft wijsgemaakt hoor :D ...ik vind het wel grappig eerlijk gezegd :mrgreen:
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten