Aquarellen te koop.

Moderator: Moderafo's

AstridArt
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2021 16:50

Aquarellen te koop.

Berichtdoor AstridArt » 17 feb 2021 16:59

https://www.marktplaats.nl/u/astrid-art/42853495/

Om de financiële corona perikelen boven te blijven, heb ik besloten om OOK online aquarellen met bijbelse teksten aan te bieden.
Alle platen komen inclusief lijst.

Delen onder personen die hier niet lid zijn is lief! Komende weken wordt er continue aangevult.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Aquarellen te koop.

Berichtdoor Marnix » 17 feb 2021 17:20

AstridArt schreef:https://www.marktplaats.nl/u/astrid-art/42853495/

Om de financiële corona perikelen boven te blijven, heb ik besloten om OOK online aquarellen met bijbelse teksten aan te bieden.
Alle platen komen inclusief lijst.

Delen onder personen die hier niet lid zijn is lief! Komende weken wordt er continue aangevult.


Ik weet niet of dit de goede plaats is aangezien je doel duidelijk is om dingen te verkopen. Er is dacht ik ook ergens een vraag / aanbod-topic maar ik weet zo ook niet meer waar :-)

Hoe dan ook, een puntje van feedback is om bij je aquarellen wel even goed op de spelling te letten en al dat niet je sterkste punt is dat even bij iemand anders te controleren. Ik zag een aquarel "U geloofd in mij" maar dat moet "U gelooft in mij" zijn. Dit even als terugkoppeling, niet negatief bedoeld maar een aquarel met een enorme spelfout gaat iemand natuurlijk niet snel kopen / aan de muur hangen ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

AstridArt
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2021 16:50

Re: Aquarellen te koop.

Berichtdoor AstridArt » 17 feb 2021 18:04

Bedankt! Meteen eraf gehaald.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Aquarellen te koop.

Berichtdoor Chaya » 17 feb 2021 20:52

Mag ik vragen waarom je geen hoofdletters gebruikt hebt?
Ben je niet bekend hiermee?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

AstridArt
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2021 16:50

Re: Aquarellen te koop.

Berichtdoor AstridArt » 17 feb 2021 21:58

Nee niet bewust, soms is er geen rede nodig om het te maken zoals het is :-) (maar wel bedankt voor de vraag, ik zal er eens op letten)

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Aquarellen te koop.

Berichtdoor Invincible » 07 mar 2021 22:03

Marnix schreef:(..) niet negatief bedoeld maar een aquarel met een enorme spelfout gaat iemand natuurlijk niet snel kopen / aan de muur hangen ;-)

Juist wel, dat worden de collector items. :)
Kan zelfs een USP zijn.
..


Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten