Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
djflubbel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2013 18:29
Contacteer:

Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor djflubbel » 19 jan 2021 10:15

Hoi Allemaal,

Het is al al lang geleden dat ik op het Refoweb forum iets heb laten horen. Ik voel mij zo vrij om mijn laatste 3 christelijke videoclips hier eens met jullie te delen:

1. No longer slaves (Hardstyle Remix):


2. Graceland (Stryptic Remix):


3. Put Down Your Smartphone (Coroxxon Remix):


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! De tracks staan allemaal op mijn album "Christian Hardstyle Remix" wat afgelopen jaar uitkwam. Mocht je benieuwd zijn naar de de andere nummers, hier is de trailer:



En mocht je meer willen horen of lezen over dit album en de betrokken artiesten kijk dan eens hier:
https://christianhardstyle.com/remix/
Praise Him with the lead synth, praise Him with the keys & strings, praise Him with the sounding drums. Praise the Lord! #Psalm 150:3-6 by DJ Flubbel

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Prisma23 » 19 jan 2021 11:17

Leuk dat je dit ook hier deelt, ik heb op spotify wat verder geluisterd. Met name "No Longer Slaves" spreekt mij zeker aan!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Marnix » 19 jan 2021 11:19

djflubbel schreef:Hoi Allemaal,

Het is al al lang geleden dat ik op het Refoweb forum iets heb laten horen. Ik voel mij zo vrij om mijn laatste 3 christelijke videoclips hier eens met jullie te delen:

1. No longer slaves (Hardstyle Remix):


2. Graceland (Stryptic Remix):


3. Put Down Your Smartphone (Coroxxon Remix):


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! De tracks staan allemaal op mijn album "Christian Hardstyle Remix" wat afgelopen jaar uitkwam. Mocht je benieuwd zijn naar de de andere nummers, hier is de trailer:



En mocht je meer willen horen of lezen over dit album en de betrokken artiesten kijk dan eens hier:
https://christianhardstyle.com/remix/



Hey, leuk, zag je al een keer bij Beam langskomen. Klinkt goed maar ik heb verder niks met deze muziekstijl ik vraag me af in hoeverre ik het dus goed kan beoordelen. Misschien zijn er anderen die dat wel kunnen maar er zitten niet zoveel jongeren op het forum heb ik het idee ;-) Succes verder!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor StillAwake » 19 jan 2021 13:57

djflubbel schreef:Hoi Allemaal,

Het is al al lang geleden dat ik op het Refoweb forum iets heb laten horen. Ik voel mij zo vrij om mijn laatste 3 christelijke videoclips hier eens met jullie te delen:

1. No longer slaves (Hardstyle Remix):


2. Graceland (Stryptic Remix):


3. Put Down Your Smartphone (Coroxxon Remix):


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! De tracks staan allemaal op mijn album "Christian Hardstyle Remix" wat afgelopen jaar uitkwam. Mocht je benieuwd zijn naar de de andere nummers, hier is de trailer:



En mocht je meer willen horen of lezen over dit album en de betrokken artiesten kijk dan eens hier:
https://christianhardstyle.com/remix/

Succes!
In mijn oren klinkt het professioneel. Of het muzikaal goed is daarvoor zal je een liefhebber van het genre moeten benaderen, maar voor mij als metal-head is alle house/dance/hardstyle hetzelfde ;-)

Toch: heel veel succes!
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Pcrtje » 19 jan 2021 15:12

Deze jongere vindt het, evenals zeven jaar geleden, nog steeds afschuwelijk lelijke muziek. ;-) Er zitten denk ik verder niet zo heel veel jongeren op dit forum, zoals Marnix ook al schreef.

Succes met het vervaardigen van je muziek!
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Prisma23 » 19 jan 2021 17:50

Pcrtje schreef:Deze jongere vindt het, evenals zeven jaar geleden, nog steeds afschuwelijk lelijke muziek. ;-) Er zitten denk ik verder niet zo heel veel jongeren op dit forum, zoals Marnix ook al schreef.

Succes met het vervaardigen van je muziek!


Sommige muziek moet je leren waarderen. Probeer eens net iets langer te luisteren dan dat je prettig vind.

Geen garantie, bij mij is dat bij Mozart nog steeds niet gelukt :)

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor StillAwake » 20 jan 2021 09:38

Prisma23 schreef:Sommige muziek moet je leren waarderen. Probeer eens net iets langer te luisteren dan dat je prettig vind.

Geen garantie, bij mij is dat bij Mozart nog steeds niet gelukt :)

Daar heb je op zich een punt (al zijn er zat stijlen waar ik regelmatig naar moet luisteren die ik nog steeds niet kan waarderen).
Dat is het nadeel van thuiszitten met een gezin. Twee mensen hier in huis (mijn oudste zoon en mijn vrouw) hebben een stijl die ik alleen kauwend op een aspirientje kan beluisteren ;-)
Maar waarom zou je met alle geweld een muziekstijl willen leren waarderen als er in de stijl die je wel kunt waarderen voldoende muziek is die zowel muzikaal als tekstueel goed in elkaar steekt?

Mijn zoon heeft een poos "Damascus" geluisterd. En ik ben zelfs met hem meegeweest naar een concert. Blij verrast door de positieve sfeer, de teksten en de algehele uitstraling, maar de muziek zal ik nooit leren waarderen.
Daarmee wijs ik stijl noch inhoud af, en zie het puur als smaakgebonden.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Invincible » 07 mar 2021 22:27

Prisma23 schreef:Leuk dat je dit ook hier deelt, ik heb op spotify wat verder geluisterd. Met name "No Longer Slaves" spreekt mij zeker aan!

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
'No longer slaves' is een prima nummer, maar heeft, net als veel opwekkingsmuziek in z'n algemeenheid, te weinig body voor mij om bij m'n favorieten terecht te komen. Ik hou van wat meer stevigheid en scherpe randjes. Leuke versie dit. Inhoudelijk wat uitgekleed, maar dat hoort een beetje bij een remix :)

Marnix schreef:Klinkt goed maar ik heb verder niks met deze muziekstijl ik vraag me af in hoeverre ik het dus goed kan beoordelen. Misschien zijn er anderen die dat wel kunnen maar er zitten niet zoveel jongeren op het forum heb ik het idee ;-) Succes verder!

Wat heeft dit nou weer met jongeren te maken? :)
..

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Videoclips Christian Hardstyle Remix Project

Berichtdoor Marnix » 08 mar 2021 10:59

Invincible schreef:
Wat heeft dit nou weer met jongeren te maken? :)


corrigeer me als ik ernaast zit, jij bent de expert.... Ik bedoelde eigenlijk vooral mensen die iets jonger zijn dan ik. Niet per se jeugd. Ik heb het idee dat hardstyle met name populair is in die kringen, mensen tussen de 18 en 30, max 35 of zo? Aangezien het muziek is dit zo'n 20 jaar geleden opkwam. Nou ja, ik heb in ieder geval het idee dat er niet zoveel hardstyle-fans hier komen :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten