https://www.youtube.com/watch?v=Xud-J6IQmLI
Lopen op het water
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:
The Neal Morse Band - Welcome to the world (eerste nummer van het nieuwe album dat als het goed is op 25 januari uitkomt. Blijft mijn favoriete (christelijke) band. Dubbelalbum The Great Adventure wordt de opvolger van The Similtitude of a Dream, beide albums zijn gebaseerd op Bunyans "De Christenreis naarde eeuwigheid)
Marnix schreef:Mee eens... en dan ook nog een goede inhoud erbij. Ik ben er ook de 26e. Laten we elkaar even de hand schudden dan, biertje doen. Zoiets. Altijd gezellig!
Marnix schreef:Mee eens... en dan ook nog een goede inhoud erbij. Ik ben er ook de 26e. Laten we elkaar even de hand schudden dan, biertje doen. Zoiets. Altijd gezellig!
Marnix schreef:Hehe. Inderdaad. En ja, ik heb in de pauze nog wel even op refoweb gekeken of je geen pb had gestuurd Maar erg genoten, wat een superband en prachtige muziek. En mooi ook dat zoveel muziekliefhebbers die God niet kennen wat van het evangelie mee mochten krijgen. Vooral tijdens de medley uit Testimony 2:
The God of the whole universe
Sent his son to lift the curse
And live His holy life through me and you
The God of the whole universe
Sent his son to lift the curse
And live His holy life through me and you
What will you do?
It's for you
I'll give you what this world
Could never give
What I have
Goes far beyond the life
That you now live
Take my hand
Trade everything you are
For everything I am
Marnix schreef:Ja, ook prachtig. Muzikaal is het niet mijn nr 1 album, ook al is het ook een heel goed album, maar qua tekst / inhoud is Question Mark misschien wel het beste wat hij heeft gemaakt.
Marnix schreef:Absoluut. Ik vind dat alle Neal Morse-cd's wel ijzersterke nummers bevatten maar de cd's die er voor mij uitspringen zijn de albums die nauwelijks minder goede nummers bevatten
StillAwake schreef:Eens, al staat in mijn ogen het meest waardeloze nummer (Heaven in my heart) op het beste album, en het op 1 na slechtste nummer (author of confusion) op het 1 na beste album.
Maar smaken vershillen blijkbaar.
Marnix schreef:Smaken verschillen ja, hoewel ik het niet over de slechtste nummers had. Ik vind Heaven in my Heart ook niet fantastisch maar dan is een minuut of 6 op 74 minuten muziek Dat is minder storend dan 3 goede nummers en 5 matige of zo Author of Cuonfusion vind ik helemaal niet slecht trouwens. En ook niet matig.
Persoonlijk vind ik de minste albums Lifeline verreweg het zwakste album. Lifeline zelf is goed, Leviahan ook wel en So many roads redelijk, de rest vind ik allemaal matig tot slecht. En weathering sky / freak vind ik ook erg matig. Maar verder weinig te klagen
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten