Vrijwilligerswerk

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: Vrijwilligerswerk

Berichtdoor elburger » 08 jan 2020 06:57

bessensap schreef

bot- of grof gebekt gesproken.


Alom zal er grof gesproken worden dor deze of gene.
Botbek staat voor bot/stug, waar mee onze omliggende buurtgenoten, regiogenoten bedoelen dat wij van ons hart geen moorkuil maken maar zeggen wat er gezegd moet worden.
Recht door zee.
Wordt heel vaak niet gewaardeerd.

Wat betreft de rest van jouw geschreven stukje, applaus.
Goed dat jij dat doet.
Voor mij persoonlijk ligt de zaak toch iets genuanceerder, maar daar wil ik niet op in gaan, dat is privé.
Maar naar een 40 jaar veel vrijwilligerswerk te hebben gedaan is de wil om iets te gaan doen er zeker nog.

Ten tweede startte ik deze topic om te zien wat mede refoweb-genoten doen.

Ik hoop hiermede enige duidelijkheid te hebben geschapen, vooral wat betreffende de quote die ik gebruuik.
Botbek is voor ons Elburgers een geuzennaam.
Hoe andere dat interpreteren is helaas altijd negatief.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Bessensap
Verkenner
Verkenner
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 aug 2019 17:43

Re: Vrijwilligerswerk

Berichtdoor Bessensap » 08 jan 2020 18:08

elburger schreef:Alom zal er grof gesproken worden dor deze of gene.
Botbek staat voor bot/stug, waar mee onze omliggende buurtgenoten, regiogenoten bedoelen dat wij van ons hart geen moorkuil maken maar zeggen wat er gezegd moet worden.
Recht door zee.
Wordt heel vaak niet gewaardeerd.

(...)

Ik hoop hiermede enige duidelijkheid te hebben geschapen, vooral wat betreffende de quote die ik gebruuik.
Botbek is voor ons Elburgers een geuzennaam.
Hoe andere dat interpreteren is helaas altijd negatief.


Oh.. nee, ik interperteer het absoluut niet als negatief. Juist niet! Snap wel dat jullie 't een geuzennaam vinden als ik eerlijk ben.
Herkende het alleen heel erg in deze regio: recht door zee, zeggen wat je op je hart hebt en van je hart geen moordkuil maken. 'k Vind het grappig om te lezen dat het in Elburg dus ook kan. ;-)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten