Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor Johan100 » 17 okt 2018 19:00

pindas83 schreef:53km voor het donker! Lekker alleen en dan even gas op de plank, 36 gem. op de Garmin en 35,8 op strava. Het fijnst was het inhalen van zo ‘n ellendige elektrische ‘sportieve’ fiets.
Die zal nu wel een brommer willen 8-[

6754km is de jaarstand

Je fietst er bekant nog meer dan dat ik er met de auto rijd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 18 okt 2018 18:53

Vandaag 77 km. Jaarstand 3115 km.
Het lijkt me dat de weersomstandigheden binnenkort wat minder worden, dus de afgelegde km's ook.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 26 okt 2018 10:40

Gisteren 71 km, waarvan een deel door de miezerregen. Dat was wel weer even wennen.
Jaarstand 3186 km.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 03 nov 2018 19:31

Vandaag 69 km. Jaarstand 3255 km.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor henkie » 08 nov 2018 11:05

Gisteren een deel van het nieuwe MTB-parcours in Ede verkend. Eigenlijk veel leuker dan racefietsen! Alleen de kilometers gaan wat minder hard. :mrgreen:

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor pindas83 » 08 nov 2018 12:40

henkie schreef:Gisteren een deel van het nieuwe MTB-parcours in Ede verkend. Eigenlijk veel leuker dan racefietsen! Alleen de kilometers gaan wat minder hard. :mrgreen:


Ik ben benieuwd. Vol verwachting klopt mijn hart want ik verwacht zeer binnenkort mijn MTB want ik wil ook wel eens een trailtje proberen.
Schoenen, pedalen en spatborden liggen al klaar!

Yoshi

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor Yoshi » 08 nov 2018 13:41

55 op de MTB. Leuke route met wat single tracks. Jaartotaal bijna 2600km.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 08 nov 2018 20:00

Vandaag 70 km. Jaarstand 3325 km.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor pindas83 » 10 nov 2018 15:30

elbert schreef:Vandaag 70 km. Jaarstand 3325 km.


Goed bezig Elbert! =D>

Ik heb deze week op donderdag een avondritje van 33km gedaan met 4 anderen en daarnet met zn drieën 48km. Deels door de regen maar was toch fijn.
Totaal nu 6835km

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor henkie » 14 nov 2018 09:08

pindas83 schreef:Ik ben benieuwd. Vol verwachting klopt mijn hart want ik verwacht zeer binnenkort mijn MTB want ik wil ook wel eens een trailtje proberen.
Schoenen, pedalen en spatborden liggen al klaar!


Niet te snel deze kant opkomen want de route is nog (lang) niet af! :shock:
Leersum/Amerongen/Rhenen zou je kunnen doen. Echt heel mooi en zwaar.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 16 nov 2018 08:29

Gisteren 68 km. Jaarstand 3393 km.
Dit was het wel zo'n beetje met het fietsseizoen, mede gelet op de weersvoorspelling voor de komende tijd. Ik ga nog wel proberen om de 3500 km te halen dit jaar.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor pindas83 » 17 nov 2018 07:37

henkie schreef:Niet te snel deze kant opkomen want de route is nog (lang) niet af! :shock:
Leersum/Amerongen/Rhenen zou je kunnen doen. Echt heel mooi en zwaar.


Ok, ik laat Ede nog even links liggen. (Moet ik de kaart wel op de kop leggen! :-k )
Ik hoop vanmiddag een eerste echte test te kunnen doen want deze week is hij binnengekomen en het ziet er goed uit :D
Ik laat me denk ik verassen door een vriend die een zo n 20km verderop woont. Vanuit daar is Amerongen nog 40km dus beetje te gek op de MTB lijkt me maar Hilversum, Zeist of Lage Vuursche is goed te doen. Ben benieuwd!

Afgelopen donderdagavond nog 35km met de schijnwerper aan.
Jaarstand 6870km

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor pindas83 » 18 nov 2018 09:33

Gisteren 1e ritje op de MTB :D
Startplaats was de parkeerplaats in Leersum.
Vanaf daar rijd je zo het bos in waar het direct al stevig rijden is. Even rustig warmdraaien is er niet bij maar dat geeft niet.

Vooral de afdalingen waren opletten geblazen en merk ik dat mijn techniek nog niet optimaal is. Nergens echt de controle helemaal kwijt geraakt gelukkig. Één keer even uit het pedaal maar dat was het. Ben dan ook wel blij dat ik wel click pedalen erop heb gezet, dat geeft toch een stuk meer controle heb ik het idee.
Ook de lock out op het stuur is nuttig om de voorvorkvering tijdelijk uit te schakelen bij de wat langere klimmetjes. Die klimmetjes gingen me wat beter af dan down-hill trouwens.

We hebben ook Amerongen meegepakt wat ook heel mooi is. Het bos en de hei met het prachtige frisse weer gisteren was een hele hoede combinatie. Ik verheug me al op een volgende keer.

32km op de mtb maakt 6902km totaal

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor Prisma23 » 18 nov 2018 12:43

Vandaag 8,7 km, naar de kerk en weer terug. Volgens Google maps is dat 4,35 km enkele reis.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor henkie » 19 nov 2018 08:56

pindas83 schreef:Gisteren 1e ritje op de MTB :D
Startplaats was de parkeerplaats in Leersum.
Vanaf daar rijd je zo het bos in waar het direct al stevig rijden is. Even rustig warmdraaien is er niet bij maar dat geeft niet.

Vooral de afdalingen waren opletten geblazen en merk ik dat mijn techniek nog niet optimaal is. Nergens echt de controle helemaal kwijt geraakt gelukkig. Één keer even uit het pedaal maar dat was het. Ben dan ook wel blij dat ik wel click pedalen erop heb gezet, dat geeft toch een stuk meer controle heb ik het idee.
Ook de lock out op het stuur is nuttig om de voorvorkvering tijdelijk uit te schakelen bij de wat langere klimmetjes. Die klimmetjes gingen me wat beter af dan down-hill trouwens.

We hebben ook Amerongen meegepakt wat ook heel mooi is. Het bos en de hei met het prachtige frisse weer gisteren was een hele hoede combinatie. Ik verheug me al op een volgende keer.

32km op de mtb maakt 6902km totaal


Mooi ritje! Vanuit Leersum begint het echt inderdaad. :mrgreen:


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten