Waar geniet je van.

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Marnix » 27 sep 2023 22:41

Prisma23 schreef:https://www.rd.nl/artikel/1034676-psalmzangavond-in-gg-poederoijen-als-alternatief-voor-popfestival-brakel

In het kerkgebouw van de gereformeerde gemeente (gg) in Poederoijen vindt zaterdag een zangavond plaats. Deze is bedoeld als alternatief voor het ”Hollands Hard Festival” in het nabijgelegen Brakel.

Dit vind ik een sympathiek initiatief. Niet mopperen maar een alternatief aanbieden.

Het is dat ik niet in de buurt van Poederoijen woon...


Eens. Overigens denk ik niet dat het bezoekers van het HHF heeft kunnen overtuigen om dan maar niet te gaan omdat ze dan die zangdienst zouden missen ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Marnix » 04 dec 2023 16:16

Vanavond ga ik weer Padel spelen, dat doe ik nu sinds september regelmatig. Zijn er al meer mensen hier die hebben ontdekt hoe leuk die sport is?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 498
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Erik1960 » 05 dec 2023 06:35

Marnix schreef:Vanavond ga ik weer Padel spelen, dat doe ik nu sinds september regelmatig. Zijn er al meer mensen hier die hebben ontdekt hoe leuk die sport is?
Vele tienduizenden… maar ik nog niet :-) Mijn rug vindt het fijner dat ik met yoga ben begonnen.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2023 13:26

Erik1960 schreef:Vele tienduizenden… maar ik nog niet :-) Mijn rug vindt het fijner dat ik met yoga ben begonnen.


Ah ja, dat is dan weer niet helemaal mijn ding denk ik. :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 498
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Erik1960 » 06 dec 2023 11:37

Marnix schreef:Ah ja, dat is dan weer niet helemaal mijn ding denk ik. :-)
Het mijne ook niet echt. Maar t helpt wel.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2023 13:23

Erik1960 schreef:Het mijne ook niet echt. Maar t helpt wel.


Ja dat kan ik me wel voorstellen. Ik kom zo! ie dat soort dingen meer als een noodzakelijk kwaad, terwijl ik balsporten / racketsporten volledig uit vrije beweging doe omdat het zo leuk is.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 498
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Erik1960 » 25 dec 2023 10:12

Dat kerst alweer voorbij is ;-)
Stevo Akkerman schreef vrijdag in Trouw ‘ik heb geen talent voor kerst’. Mooier kan ik het niet zeggen. Zaterdagavond waren wij als familie bij elkaar. Voor ons doen rijkelijk laat, meestal hebben wij onze familiekerst al half december, dat is een stuk eenvoudiger.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

woutersebel
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 27 aug 2023 16:13

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor woutersebel » 25 dec 2023 17:33

Rondje lopen, vrijwilligerswerk, onder een deken een boek lezen met een theetje.

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 498
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Erik1960 » 17 feb 2024 08:19

Een weekend op het goudgele strand van ….
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor pindas83 » 22 feb 2024 17:17

Van verhalen over huisdieren en tandenbleekmiddel

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar geniet je van.

Berichtdoor Marnix » 22 feb 2024 17:25

pindas83 schreef:Van verhalen over huisdieren en tandenbleekmiddel


Sst, straks gaan mensen nog op de link klikken omdat ze denken dat daar leuke dingen staan..... :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten