Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Ergernissen

Berichtdoor Erik1960 » 25 mei 2021 13:34

ajl schreef:Misschien was ik dat wel 8) :wink:


Mooie oorbellen heb je =D>
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 10:12

https://www.youtube.com/watch?v=k6UNj27maDE

https://www.youtube.com/watch?v=qQtT4BraCsU


Heel veel mensen hebben daar ergernissen over,wij zeggen altijd niet doen daar heb je je zelf mee.Wij denken dan altijd wat een grauw en leeg en zielloos land is dit land geworden,wat een gekte en ook nog is een fout patriottisme.

Nou ja als ze er uit geknikkerd worden dat zogenaamde Oranje 11 tal is deze gekte ook weer voorbij. :-({|= :-({|= =;
Laatst gewijzigd door Haaibaai op 24 jun 2021 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 10:22

Haaibaai schreef:https://www.youtube.com/watch?v=k6UNj27maDE

https://www.youtube.com/watch?v=qQtT4BraCsU


Heel veel mensen hebben daar ergernissen over,wij zeggen altijd niet doen daar heb je je zelf mee.Wij denken dan altijd wat een grauw en leeg en zielloos land is dit land geworden,wat een gekte en ook nog is een fout patriottisme.

Nou ja als ze er uit geknikkerd worden dat zogenaamde Ornje 11 tal is deze gekte ook weer voorbij. :-({|= :-({|= =;


Nee hoor want dan beginnen de Olympische Spelen ;-) Ik ga vanavond wel ff kijken. In een oranje blouse :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 10:46

Marnix schreef:Nee hoor want dan beginnen de Olympische Spelen ;-) Ik ga vanavond wel ff kijken. In een oranje blouse :-)



Nog maar de vraag op de OP door zal gaan........................ het zal wel want de centjes zullen daar leidend in zijn.

En wil jij als een gek rondspringen in het Oranje doe je best :lol: :lol: :lol: Oja en vergeet niet dat te doen met een groot glas bier in de hand :D
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 11:35

Marnix schreef:Nee hoor want dan beginnen de Olympische Spelen ;-) Ik ga vanavond wel ff kijken. In een oranje blouse :-)

Theoretisch kan Nederland de volgende wedstrijd tegen Schotland moeten spelen.
Ik hoop het, want ik zit die avond in Aberdeen ;-)
Dat wordt in het oranje in de pub zitten ;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 12:33

Met Schotten kijken is altijd leuk! :-)

Haaibaai schreef:Nog maar de vraag op de OP door zal gaan........................ het zal wel want de centjes zullen daar leidend in zijn.

En wil jij als een gek rondspringen in het Oranje doe je best :lol: :lol: :lol: Oja en vergeet niet dat te doen met een groot glas bier in de hand :D


Mwah het is nu om 18:00 al. Dus ik doe iets oranjes aan en ga kijken met vrouw en kinderen en de buren. Als er gescoord wordt juichen we. Dat is het wel ongeveer, rondspringen zal wel meevallen en bier drink blijft op maandag meestal beperkt tot een 0.0.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 12:44

Marnix schreef:Met Schotten kijken is altijd leuk! :-)



Mwah het is nu om 18:00 al. Dus ik doe iets oranjes aan en ga kijken met vrouw en kinderen en de buren. Als er gescoord wordt juichen we. Dat is het wel ongeveer, rondspringen zal wel meevallen en bier drink blijft op maandag meestal beperkt tot een 0.0.

Kijk als mensen er plezier aan beleven gewoon doen, en voorts met een mooie voetbalwedstrijd is niks mis mee.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 14:19

Haaibaai schreef:Kijk als mensen er plezier aan beleven gewoon doen, en voorts met een mooie voetbalwedstrijd is niks mis mee.


Precies.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 15:31

Marnix schreef:Met Schotten kijken is altijd leuk! :-)



Mwah het is nu om 18:00 al. Dus ik doe iets oranjes aan en ga kijken met vrouw en kinderen en de buren. Als er gescoord wordt juichen we. Dat is het wel ongeveer, rondspringen zal wel meevallen en bier drink blijft op maandag meestal beperkt tot een 0.0.

Zeker vanavond is juichen en rondspringen niet heel erg nodig toch?
Al verliezen ze met 10-0, het maakt geen biet uit voor de plaatsing voor de volgende ronde toch?
Wat dat betreft geen spannende pot...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 16:03

StillAwake schreef:Zeker vanavond is juichen en rondspringen niet heel erg nodig toch?
Al verliezen ze met 10-0, het maakt geen biet uit voor de plaatsing voor de volgende ronde toch?
Wat dat betreft geen spannende pot...


Dat is waar. Maar bij zo'n toernooi vind ik het toch ook leuk als de wedstrijden die nergens om gaan ook goed gaan. Sowieso omdat je donderdag weer een wedstrijd hebt en als er geen effect is op de stand, dan wel op de spelers, hun vertrouwen enz. Daarnaast kijkt vandaag mijn zoontje voor het eerst mee omdat deze wedstrijd om 18:00 begint en ik kan de relativering maken die jij maakt, voor hem is dat iets lastiger dus ik hoop ook voor hem dat ze winnen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 16:06

Marnix schreef:Dat is waar. Maar bij zo'n toernooi vind ik het toch ook leuk als de wedstrijden die nergens om gaan ook goed gaan. Sowieso omdat je donderdag weer een wedstrijd hebt en als er geen effect is op de stand, dan wel op de spelers, hun vertrouwen enz. Daarnaast kijkt vandaag mijn zoontje voor het eerst mee omdat deze wedstrijd om 18:00 begint en ik kan de relativering maken die jij maakt, voor hem is dat iets lastiger dus ik hoop ook voor hem dat ze winnen :)

Dan hoop ik het voor hem ook.
Ik ga ook met mijn zoons kijken, maar ik ben bang dat het tempo er enigszins uitgaat als de noodzaak minder hoog is...

Overigens zeg jij donderdag, maar de volgende wedstrijd van Nederland is op een zondag toch?
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 22 jun 2021 09:25

StillAwake schreef:Dan hoop ik het voor hem ook.
Ik ga ook met mijn zoons kijken, maar ik ben bang dat het tempo er enigszins uitgaat als de noodzaak minder hoog is...

Overigens zeg jij donderdag, maar de volgende wedstrijd van Nederland is op een zondag toch?


Ja sorry ik had niet goed gekeken.Nou ja, het was leuk, alleen vond het buurjongetje van nog net 3 het niet zo leuk toen we bij de doelpunten juichten. Die schrok en barstte in huilen uit. Doet me denken aan toen ik tiener was, ik ging oppassen bij een stel van de kerk met een kleine baby. Er was voetbal (WK 1998, Nederland - Zuid Korea) dus ik was er samen met mijn broer en een vriend. Die baby wilde niet slapen, was aan het huilen en we ontdekten dat die rustig was zolang je rondjes met hem liep. Langzaam zakte de baby in slaap, na een minuut of 35 rondjes om de tafel te hebben gelopen. 3 minuten later viel de 1-0. Toen konden we weer van voor af aan beginnen :mrgreen:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 23 jun 2021 14:31

Marnix schreef:Ja sorry ik had niet goed gekeken.Nou ja, het was leuk, alleen vond het buurjongetje van nog net 3 het niet zo leuk toen we bij de doelpunten juichten. Die schrok en barstte in huilen uit. Doet me denken aan toen ik tiener was, ik ging oppassen bij een stel van de kerk met een kleine baby. Er was voetbal (WK 1998, Nederland - Zuid Korea) dus ik was er samen met mijn broer en een vriend. Die baby wilde niet slapen, was aan het huilen en we ontdekten dat die rustig was zolang je rondjes met hem liep. Langzaam zakte de baby in slaap, na een minuut of 35 rondjes om de tafel te hebben gelopen. 3 minuten later viel de 1-0. Toen konden we weer van voor af aan beginnen :mrgreen:

En nu loop je met een 23 jarige rond de tafel, met in ieder's hand een flesje bier. :lol:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 23 jun 2021 22:46

Chaya schreef:En nu loop je met een 23 jarige rond de tafel, met in ieder's hand een flesje bier. :lol:


Ehm nee dat waren niet mijn kinderen. Ik kijk nu voetbal met mijn zoontje van 5 ;-) het is dan mogelijk dat ik een biertje in mij hand heb maar hij niet en we lopen ook geen rondjes om de tafel :mrgreen:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 24 jun 2021 08:26

Ergernissen:
Wat jammer dat de onzin die Dhr De Jong als antwoord op een vraag over de Ark meent te moeten sopuien wel blijft staan, en een forumreactie waarin wél een antwoord op de vraag gegeven wordt (met meer kennis van zaken ook nog eens) verwijderd wordt.
Refoweb maakt zichzelf bepaald niet geloofwaardiger met deze actie...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten