Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 25 jun 2021 13:54

Haaibaai schreef:Erg je toch niet het is allemaal gekte en leegheid blij met een zeepbel,het is nog zielig ook. :lol:

Ik erger me niet aan het toernooi (dat vind ik zelfs wel leuk, zeker aangezien ik op dit moment als enige Nederlander in een team werk van 8 man, met 7 nationaliteiten, waarvan er 6 nog in het toernooi zitten).
Ik vind het alleen zo jammer dat "we" winnen, maar "ze" verliezen...

En de heersende gedachte dat het helemaal niks was is na drie potjes omgeslagen in een soort euforie, eigenlijk staan ze al in de finale.
Erg onrealistisch.
Leeg? Natuurlijk, maar wel leuk!
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 25 jun 2021 16:25

StillAwake schreef:Ik erger me niet aan het toernooi (dat vind ik zelfs wel leuk, zeker aangezien ik op dit moment als enige Nederlander in een team werk van 8 man, met 7 nationaliteiten, waarvan er 6 nog in het toernooi zitten).
Ik vind het alleen zo jammer dat "we" winnen, maar "ze" verliezen...

En de heersende gedachte dat het helemaal niks was is na drie potjes omgeslagen in een soort euforie, eigenlijk staan ze al in de finale.
Erg onrealistisch.
Leeg? Natuurlijk, maar wel leuk!


Ja dat is waar gelijk heb je :P dat ze er uit gaan is heel goed mogelijk dus verliezen,maar aan de andere kant het kan vreemd gaan in het voetbal.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Ergernissen

Berichtdoor pindas83 » 25 jun 2021 19:20

Haaibaai schreef:Ja dat is waar gelijk heb je :P dat ze er uit gaan is heel goed mogelijk dus verliezen,maar aan de andere kant het kan vreemd gaan in het voetbal.


Ah.... Daarom mag ik niet dus niet op voetbal van m’n vrouw :-k

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 25 jun 2021 19:37

pindas83 schreef:Ah.... Daarom mag ik niet dus niet op voetbal van m’n vrouw :-k



Juist ze zou jou moeten opsluiten dat je geen kant uit kan en nergens heen zeer zeker naar voetbal niet :lol:
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7897
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 30 jun 2021 18:28

Haaibaai schreef:Ja dat is waar gelijk heb je :P dat ze er uit gaan is heel goed mogelijk dus verliezen,maar aan de andere kant het kan vreemd gaan in het voetbal.

de achtste finales zitten er op, en ik heb nu nog mar 1 collega van wie de nationale ploeg in het toernooi zit.
Jammer, wnat ik vond die week van rivaliteit (op een leuke manier) wel erg fijn om weer eens mee te maken.
En nee: ik heb helemaal niks met voetbal, maar kan wel genieten van een eindtoernooi.

Nu maar duimen voor de Denen (wat ik stiekem na de val van Eriksen toch al deed).
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 30 jun 2021 19:36

StillAwake schreef:de achtste finales zitten er op, en ik heb nu nog mar 1 collega van wie de nationale ploeg in het toernooi zit.
Jammer, wnat ik vond die week van rivaliteit (op een leuke manier) wel erg fijn om weer eens mee te maken.
En nee: ik heb helemaal niks met voetbal, maar kan wel genieten van een eindtoernooi.

Nu maar duimen voor de Denen (wat ik stiekem na de val van Eriksen toch al deed).


Ja de Denen het is ze van harte gegund.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 01 jul 2021 15:48

Haaibaai schreef:Ja de Denen het is ze van harte gegund.


Zeker. De Belgen ook. De Italianen geef ik de meeste kansen en die spelen voor het eerst in tijden ook nog wel redelijk mooi voetbal. Met de Engelsen weet je het nooit als ze de finale halen. Lastig om het toernooi te voorspellen maar ik denk dat de winnaar van Denemarken - Tsjechie het in in halve finale wel af gaat leggen tegen Engeland en dat de winnaar van Belgie - Italie het toernooi gaat winnen. Maar verrassingen genoeg dus wie weet wordt de finale gewoon Zwitserland tegen Denemarken :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor Haaibaai » 01 jul 2021 16:47

Als wij dan echt moeten kiezen zijn het voor ons ook de Belgen,maar zoals het er nu voor staat,dus winnaar kunnen worden van het tornooi...1 Denemarken,2 Belgie 3 Italie en misschien Zwitserland 4 dus.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 01 jul 2021 21:51

Haaibaai schreef:Als wij dan echt moeten kiezen zijn het voor ons ook de Belgen,maar zoals het er nu voor staat,dus winnaar kunnen worden van het tornooi...1 Denemarken,2 Belgie 3 Italie en misschien Zwitserland 4 dus.


Engeland en Spanje niet helemaal uitvlakken aangezien de kans wel groot is dat een van beiden de finale haalt en dan heb ke nog maar 1 goede wedstrijd nodig :-) morgen kunnen we Belgie of Italie in ieder geval wegstrepen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Ergernissen

Berichtdoor Prisma23 » 03 jul 2021 16:48

Altijd is Kortjakje ziek,
Midden in de week, maar ’s zondags niet.
’s Zondags gaat zij naar de kerk,
Met een boek vol zilverwerk.
Altijd is Kortjakje ziek,
Midden in de week, maar ’s zondags niet.

*hier erger ik mij aan!*

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor MoesTuin » 03 jul 2021 23:03

Hatsjie
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Ergernissen

Berichtdoor Erik1960 » 12 jan 2022 21:34

Dat je aan het koken bent, even iets wilt pakken uit een mandje bovenaan de keldertrap, per ongeluk een doosje uit het mandje trekt en dan de keldertrap en -vloer vol met kokossnippers hebt liggen.
Er is een desondanks een voordeel: onze stofzuiger verspreidt nu een zoetige kokosgeur =D>
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 13 jan 2022 16:08

Erik1960 schreef:Dat je aan het koken bent, even iets wilt pakken uit een mandje bovenaan de keldertrap, per ongeluk een doosje uit het mandje trekt en dan de keldertrap en -vloer vol met kokossnippers hebt liggen.
Er is een desondanks een voordeel: onze stofzuiger verspreidt nu een zoetige kokosgeur =D>


Zoiets heb ik een keer gehad nadat ik een potje met kaneel stuk had laten vallen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Ergernissen

Berichtdoor Erik1960 » 13 jan 2022 17:01

Marnix schreef:Zoiets heb ik een keer gehad nadat ik een potje met kaneel stuk had laten vallen :)


Ja, dat doet het ook goed.
Overigens bedenk ik me dat er nog twee dingen zijn die me troosten:
1) mijn oudste zus vertelde onlangs dat ze, wanneer iemand in haar huis iets kapot laat vallen, altijd als eerste zegt: ‘ik begon toch al een beetje een hekel te krijgen aan dat ding’;
2) mijn dochter heeft een robotstofzuiger die elke dag op vaste tijd zijn rondje maakt. Ook op de dag dat 1 van haar katten diarree had. Het kan altijd erger dus.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3133
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Ergernissen

Berichtdoor johannes1 » 24 jan 2022 14:00

De discussie over de positie van ali b en marco b
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron