Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Berichtdoor Marnix » 19 dec 2020 11:56

MoesTuin schreef:mocht je in lockdown zelf ook zitten....gewoon met de natuur meebewegen....als het licht wordt uit bed en als het donker wordt naar bed :D
(hier overigens geen tijd voor momenteel...wie weet ooit eens....)


En je daar in de zomer dan ook aan houden :-) wel medelijden met mensen die in Scandinavie wonen. In de winter 22 uur in bed en in de zomer max 2 :-)

Wel handig: in de pauze langer naar buiten want ‘s avonds wandelen en wat zonlicht meepakken is lastig. Wat meer slapen in de winter dan in de zomer is wel handig. Zonlicht geeft energie dus logischerwijs heb je in de zomer wat minder slaap nodig dan in de winter.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Berichtdoor Mortlach » 20 dec 2020 20:24

Het gaat sinds kort de meeste nachten goed met de kleine, 19.00 naar bed, tussen 07 en 08 weer op. Prima. Maar gisteren dus niet. wel om 19.00 naar bed, maar om 01.00 ineens roepen en rechtop in bed. Ik heb haar maar naar ons bed gebracht, maar daar lag ze zo te woelen dat ik na een half uur maar met haar in haar bed ben gaan liggen. Ik zal vast in slaap zijn gevallen want toen ik weer wat merkte, was het 04.00 uur en kon ik terug naar mijn eigen bed. Gelukkig werd ze pas om 09.00 weer wakker vanochtend, dus toch nog enigszins kunnen slapen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Berichtdoor lekkerbek » 23 dec 2020 07:41

Heb ongeveer 2 uurtjes geslapen :roll:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Berichtdoor Marnix » 23 dec 2020 10:02

Oeh dat is niet fijn, waarom zo kort?

Mortlach schreef:Het gaat sinds kort de meeste nachten goed met de kleine, 19.00 naar bed, tussen 07 en 08 weer op. Prima. Maar gisteren dus niet. wel om 19.00 naar bed, maar om 01.00 ineens roepen en rechtop in bed. Ik heb haar maar naar ons bed gebracht, maar daar lag ze zo te woelen dat ik na een half uur maar met haar in haar bed ben gaan liggen. Ik zal vast in slaap zijn gevallen want toen ik weer wat merkte, was het 04.00 uur en kon ik terug naar mijn eigen bed. Gelukkig werd ze pas om 09.00 weer wakker vanochtend, dus toch nog enigszins kunnen slapen.


Hm ja, bij ons gaat de tweede ook met ups en downs. 1e jaar werd ze nooit 's nachts wakker (vanaf dat ze doorsliep, met 11 weken). Tweede jaar wat meer issues. Nu slaapt ze meestal prima maar af en toe heeft ze opeens een paar van die dagen dat ze op willekeurige tijden wakker wordt. Gaat gelukkig doorgaans wel weer slapen (slokje water, muziekje aan en terugleggen, eventueel een poos laten huilen want doorgaans is er niks aan de hand). Ze heeft het afgelopen jaar 2 of 3x in ons bed geslapen omdat het uiteindelijk echt niet anders maar dan was er ook wel wat meer aan de hand. Anders gaat dat echt niet gebeuren. :-) Stine gaat wel wat later naar bed, uur of 8 ligt ze er meestal in. 19:00 zouden we nooit redden :)

Maar 9 uur wakker worden is wel weer lekker.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Hoelang heb jij vannacht geslapen? [deel 4]

Berichtdoor Haaibaai » 25 apr 2021 07:18

4 uur. zon10
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten