LOLtopic

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18605
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: LOLtopic

Berichtdoor Mortlach » 22 jun 2026 20:40

Ik volg het WK helemaal niet, maar deze vond ik toch leuk.

De Schotse fans waren in Boston en hebben daar al het bier opgedronken en verkeerspylonnen op elk standbeeld gezet:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten