Een of andere bijeenkomst, waar ik was.
O ja, er kwam ook in voor, dat mijn vader zich zorgen maakte over of ik niet geïnfiltreerd zou raken door chiliastische opvattingen, vanwege mijn studie van het bijbelboek Jesaja. Zelf deelde ik die zorg bepaald niet. Ik vond het nogal overtrokken.
Tussen de bedrijven door hoorde ik, dat het respect voor religie steeds minder werd. (Dat is duidelijk een weerklank van
dit artikel.)
In de loop van de droom kreeg ik een advies te horen, wat over mij was uitgebracht. Namelijk om mijn laatste opleiding over te gaan doen. Dat zou in totaal 7 jaren gaan duren. Het resultaat zou zijn dat mijn kansen op de arbeidsmarkt beter zouden worden. Het leek mij nogal een gedoe, naast het feit dat ik er in die 7 jaren natuurlijk niet jonger op zou worden, en dat ondertussen mijn arbeidsparticipatie stil zou staan. Maar goed, ik was er over in contact met de school, en ik ging eens kijken in die school. Met een personeelslid liep ik naar binnen, en we kwamen in de schoolsupermarkt (zo zal ik het maar even noemen, of was het een kantine?) terecht. Daar eindigde de droom, want toen ging ik geleidelijk aan over naar het bestaan in de reële wereld, waar ik nu ben.