Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor jeepeecee » 05 jun 2011 19:21

ik droomde dat ik uit mijn broek was gescheurd ( is ook zo :oops: ) en dat ik een nieuwe wilde kopen, maar dat het niet mocht van mijn moeder omdat ik nog wel een positiebroek had.
wahaa, wat heeft mijn moeder daar nou mee te maken, ik woon al 4 jaar niet meer thuis :lol:
Afbeelding

Noir
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Noir » 06 jun 2011 08:36

Wat ik heb gedroomd vannacht zeg ik toch maar niet :oops: Maar ik weet wel dat toen ik wakker werd ik mezelf gewoon stom voelde. :shock:
Wat je bent, bewijst wat je kunt. Wat je ermee doet, bewijst wie je bent.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 07 jun 2011 18:39

Noir schreef:Wat ik heb gedroomd vannacht zeg ik toch maar niet :oops: Maar ik weet wel dat toen ik wakker werd ik mezelf gewoon stom voelde. :shock:

maak ons dan niet nieuwsgierig [-X

Noir
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Noir » 08 jun 2011 15:47

@Nette: haha, sorry! Ik wist niet dat het zo erg was :lol:
Wat je bent, bewijst wat je kunt. Wat je ermee doet, bewijst wie je bent.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 jul 2011 11:45

Er kwam in voor (aan het eind) dat ik uit veiligheidsoverwegingen bepaalde spullen in een boekenwinkel had laten liggen. Op een bepaald moment wilde ik naar de middagkerkdienst, en toen kwam ik op het idee dat ik die spullen toch wel bij me wou hebben. Een heel gedoe met het winkelpersoneel, omdat de winkel dicht zat. De tijd verstreek, dus kon ik niet meer op tijd in de kerk komen, zodat dat er maar overschoot.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 aug 2011 11:54

Ik heb de laatste tijd wel een paar keer bewust gedroomd.

Vorige week, ergens rond donderdag 4-8 droomde ik dat de ING-bank weer op een andere plek zat in mijn dorp. De pin-automaat was afgeplakt. Er kon niet meer gepind worden. Zoals het eruit zag, leek het mij tijdelijk, maar het bleek definitief te zijn.
Verder droomde ik nog iets wat niet zo fraai was. Namelijk dat ik een jong kind invalide had geslagen. Het bleek uiteindelijk onterecht, omdat het kind geen schuld had aan waar ik bang voor was, maar de schade liet zich niet meer herstellen... :shock:

Ik heb ook nog gedroomd - dat was in het vorige weekend - dat ik te laat kwam op mijn werk, en daarom definitief kon vertrekken.

Vanochtend heb ik nog een nieuw woord geleerd in een droom: preihond. Dat is caramel was aan een mes bleef zitten, wat Mr. Bean in een vijver gestoken had. Echter, dat kwam niet daardoor, waardoor hij die lekkernij niet opnieuw op die manier aan zijn mes kon krijgen. Lekker vaag dus. Slaat helemaal nergens op.
Ik was in die droom met een vakantiegroep ergens.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 aug 2011 20:43

Vanmorgen had ik een droom, waarbij ik uiteindelijk in een oude kerk (van het label NGK) terecht kwam, waar ik in verdwaalde. Want het lukte me niet meer om eruit te komen, toen ik er eenmaal in was. Ook niet toen ik ergens een groep jongens tegenkwam, waarvan één persoon voor mij wel als gids wilde dienen. Hij liep nogal door, zodat ik hem op een gegeven moment kwijt was. Ik kwam er gewoon niet meer uit. Pas toen ik wakker was, was het probleem voorbij.

Het was het eindpunt in een droom, die over een vrijdagmiddag ging, waarop ik als doel had om naar huis te gaan. Maar ik werd onderweg door van alles afgeleid.

knor183
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor knor183 » 15 aug 2011 10:40

Haha leuk om te zien hoe mensen dromen.
Heel verschillend.

Ik droomde vannacht dat ik een soort van oorlogje deed met vrienden. En als je dan geraakt werd, werd je een soort van tijdelijk verlamd maar daarna kon je weer verder.

En daarna nog gedroomd dat ik met een of andere hele grote aap door New York heen liep.

waar haal ik het vandaan?? :s
Het is even onvoorstelbaar dat God wel bestaat, als dat hij niet zou bestaan

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 17 aug 2011 19:49

Ik heb vannacht diverse dingen gedroomd.
Eén van die dingen was dit:

Mijn vader had een Mercedes-Benz E500 Coupé gekocht.
Dat zou dan zoiets als deze geweest moeten zijn. Binnenin had de auto echter het interieur van de vorige E-klasse. Dan krijg je dus meer dit idee:

Afbeelding

Dat klopt dus niet helemaal met elkaar.
Maar ik mocht er wel mee sturen.

Niet dat mijn vader zoiets ooit echt zou gaan kopen.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 aug 2011 18:03

Gewoon het laatste half uurtje over een heel klein wit muisje waar ik met mijn hak op ga stampen en daarna in de prullenbak gooi.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 aug 2011 17:28

Dat ik op vakantie was met een groep. We bekeken iets wat ik al eens eerder gezien had. Ik was nogal traag t.o.v. de groep. Maar door dat park eigenlijk over te slaan waar ze uitgebreid gekeken had was ik weer helemaal bij.

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 20 aug 2011 22:19

Hmmmm de afgelopen nachten elke keer over mijn werk :(
(dat is geen goed teken)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 26 aug 2011 11:17

Heel raar. Ik was aangenomen voor een andere baan, maar was vergeten mijn huidige baan op te zeggen.Op mijn trouwdag belde ik daarom naar mijn manager om het alvast mee te delen, zodat mijn opzegtermijn vast in zou gaan. Maar het kwam er wel op neer dat ik een aantal weken 2 fulltime banen zou hebben :roll:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 29 aug 2011 10:59

Ik droomde dat vrienden hun derde kregen... heb per sms gevraagd of het waar is, maar nog niks gehoord :wink:
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Esther~
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Esther~ » 30 aug 2011 08:26

Dat ik zwanger was en op het punt stond om te gaan bevallen. Ik zag er heel erg tegenop.
Daarna werd het zwart en toen ik weer bij was, was alles al gebeurd. Ik had er dus niets van meegekregen en geen pijn gevoeld. Ik dacht in mijn droom nog; ideaal!
Ik ben niet zwanger overigens.. :lol:
Kennis is nog geen wijsheid.

Terug naar “Slow Chat”