Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Nanoe
Mineur
Mineur

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Nanoe » 01 nov 2009 13:12

Dat ik verkering had met een jongen, waarvan ik bijna zeker weet dat als dat werkelijk zou gaan gebeuren, ik me stierlijk zou vervelen (maar je weet natuurlijk niet hoe hij dan is)
En dat mn ex een vreselijk lelijk gebit had gekregen...

Dromen zijn geniaal geweldig :P

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 nov 2009 21:31

Ik was als hersteld hervormde ergens bij iets, wat georganiseerd werd vanuit de Gereformeerde Gemeenten. Ik vroeg mij een beetje af, of dat wel voor mij bedoeld was.
Op een gegeven moment was ik in een ruimte, met een paar anderen. Toen werd bekend dat we er op zijn minst voorlopig niet uit konden. Dat was omdat een allochtone moslim de gang vol water had gezet, zodat wij opgesloten zaten. Zeg maar net zoals een mijnwerker bij een mijnramp. Die allochtone moslim had dat gewoon gedaan, zonder zich te bekommeren over de vraag of er ook mensen waren die door zijn handelen in gevaar zouden worden gebracht.
Dat gaf me een benauwd angstig gevoel. Hoe zou dat zijn, sterven omdat je ergens niet weg kunt? Toen besloot ik maar uit het verhaal te ontsnappen, en ik werd wakker.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 nov 2009 18:36

Ik heb vannacht weer van alles beleefd.

Ik stapte met een aantal anderen in een raket, die gelanceerd werd. Gingen we dus een ruimtereis maken...
Van die ruimtereis herinner ik mij alleen niks meer.
Ik herinner me nog wel dat we ergens in Rusland of Kazachstan ronddoolden.

Iemand die net als ik een gewone burger is met wat spaargeld, maar blijkbaar efficiënter, in ieder geval veel meer dan ik gespaard had, was in het bezit van een erg dure auto. Het was een Ferrari, maar had de trekken van een Porsche Panamera, en een houten stuurwiel. Wat betreft zijn fotocamera had hij ook niet echt bezuinigd: hij had zoiets als een Nikon D3s (of heette die in de droom al D4?).
Ik ging eens rijden in zijn auto.

Mijn motor stond geparkeerd in London. Die wou ik vóór de jaarwisseling weer graag thuis hebben.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Samine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Samine » 07 nov 2009 08:41

ik heb gedroomd dat ik op school was op zaterdag (?) en op een gegeven moment duwde ik met mijn tong tegen mijn kiezen en toen voelde ik dat ze los zaten. ik bedacht me geen moment en stopte mn vingers in mn mond en ik kon mn kiezen er zo uithalen.. niet aangenaam, maar mijn klasgenoten deden of het de normaalste zaak van de wereld was. en ik liep daar maar met een mega gat in mn mond. ik op jacht naar een tandarts in nijmegen. ineens was ik bij mijn eigen tandartsenpraktijk in lunteren. alleen was mijn eigen tandats er niet, maar mijn oude tandarts wel. ik vroeg of hij mij wilde helpen, maar hij zei: nee, je gaat maar op zoek naar iemand anders. ik wil je niet helpen omdat ik ng steeds boos op je ben. (ik heb jaren geleden ruzie met hem gehad omdat hij niet geloofde dat ik enorme pijn had, ben daarom ook naar de andere tandarts (zijn dochter) gegaan.)
zucht.. en ik daar maar rondlopen met zo'n bakkie onder m'n kin vanwege het bloeden.. uiteindelijk naar de huisartsenpost in ede gegaan. daar zo'n twee uur in de wachtkamer gezeten en toen werd ik geroepen.. Niet door een tandarts, maar door mijn moeder.. ik had door de wekker heen geslapen.

wel gelijk even gevoeld of m'n kiezen er nog zaten en gelukkig, alles zat er nog! :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 25 dec 2009 12:46

In de nacht van vrijdag 18 op zaterdag 19 december droomde ik iets over vliegen met een F16. En dat dat nogal makkelijk ging, ondanks er nauwelijks voor geoefend te hebben. (Lijkt mij sterk, maar in de droom was het zo.)
Ik heb toen hoog boven het landschap gevlogen, en dat aardig kunnen bekijken vanuit de lucht.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 25 dec 2009 16:50

Ik werd opgenomen in het ziekenhuis, er gebeurde van alles, hoe en wat weet ik niet meer precies maar het ging er knap raar aan toe :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 dec 2009 16:52

hier ook een hele rare droom, maar ook vermoeiend, want ik was vrij moe toen ik wakker werd. Details zijn niet blijven hangen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2009 17:20

ik had pas een maffe droom, ik zat in mijn oude gemeente. Daar zaten allemaal kerkenraadslieden in gewonen kleren 1 met een gitaar die dus de psalmen begeleide. :lol:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 dec 2009 23:30

nergens
Afbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 dec 2009 11:54

Dat ik als reisleidster naar Stockholm ging en op het vliegveld in Stockholm kwam ik er achter dat ik mijn koffer vergeten was. Sterker nog, ik had hem nog niet eens ingepakt. Gelukkig wilde de buschaffeur (we gingen toch vliegen?) wel even terugrijden met mij want was maar 2 uur rijden. Vertelde tegen de rest van de groep dat ik met een half uurtje (!) wel weer terug was. Vervolgens kwam ik niet in mijn eigen huis, maar bij mijn ouders aan om de koffer in te pakken. Zowaar, al mijn spullen lagen er. Maar ik had mij ook niet voorbereid en had geen idee wat we in Stockholm gingen doen. Uurtje later stond ik weer op het vliegveld in Stockholm en hoorde net dat ons vliegtuig vertraging had waardoor we het vliegtuig met gemak haalde. Waar we toen weer naar toe gingen weet ik niet. Had iig dezelfde groep als vorig jaar want toen ik de bus instapte zei ik nog tegen een meisje: he, je hebt het zelfde shirt aan als vorige jaar.

:roll:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 30 dec 2009 16:37

Ik had een soort epeleptische aanval, deed allerlei vreemde dingen, lag op de koele vloertegels in het kantoor, me zus had me doorvoor nog geholpen met naar de toilet gaan, alles ging mis, me pa heeft toen 112 gebeld, het duurde eventjes voor de ambulance erwas en ik maar 'stuiteren' over de grond, ook had ik ontzettend maagpijn en was ik misselijk. Ik weet nog dat ik de ambulance werd ingeschoven een infuus kreeg. Nouja, het ging er iig knap raar aan toe :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 jan 2010 09:12

Vannacht heb ik geschaatst. (Toen deze droom voltooid was, en ik wakker was, heb ik nog even nagedacht hoe ik deze droom kon beschrijven. Ik wist toen aan deze zin nog twee toe te voegen, maar die ben ik alweer kwijt.)
En er kwam ook een zangkoor in mijn droom voor, die daarna kwam.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 06 feb 2010 15:21

In de nacht van donderdag op vrijdag droomde ik nogal, vooral 's morgens vroeg (zoals meestal).
Er kwam iets heel merkwaardigs in voor. Er stond ergens water, en daar zat een band in te spelen. Nou ja, band? Het enige wat ik mij duidelijk herinner zijn de bekkens zoals die in een drumstel staan, en twee mensen. Die bekkens kwamen boven het water uit. Die mensen ook met hun hoofd en bovenlijf. Die bekkens zag je dan bewegen, maar gek genoeg kwam daar ook water bovenop.

Vannacht heb ik ook gedroomd, maar dat ben ik wel vergeten.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 20 feb 2010 09:51

In de nacht van woensdag 17 op donderdag 18-2 droomde ik van op vakantie gaan met een groep mensen. Aan het einde van de droom was ik mijn betaalpas kwijt.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 feb 2010 18:44

Ben ik de enige die tegenwoordig nog droomt? :roll:

Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat er een nieuw kabinet was. Een kabinet dat uit twee partijen bestaat: VVD en D'66.
Ik was niet zo blij met zo'n seculier kabinet. :(

In werkelijkheid zullen deze twee partijen bij elkaar wel te klein zijn voor een compleet kabinet van alleen die partijen.

Terug naar “Slow Chat”