Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor kwebbel » 12 apr 2009 13:16

dat ik zwanger was van een tweeling
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 apr 2009 21:28

Ik heb in de nacht van zondag op maandag nog gedroomd, over een toeristische activiteit, bij wat in mijn droom Amsterdam heette. En dat mijn fotocamera gejat was... :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 18 apr 2009 22:43

dat ga ik lekker niet zeggen , alhoewel een deel van die droom wel is uitgekomen :)

little Mary
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor little Mary » 22 apr 2009 17:39

Ik zag een fiets fietsen, zonder iemand erop :wink:
:lol: ik kan m nog helemaal beschrijven, zilvergrijs met bloemetjesfietstassen #-o
...Leven met een gesloten hart, is als het maken van een wereldreis in het ruim van een schip...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 apr 2009 19:22

Ha, in mijn droom kwamen ook fietsen voor! :roll:
Al ging het dan niet om die fietsen. Apart was het wel.

Een meisje die kort geleden inviel als fluitiste op het orkest waar ik lid ben kwam erin voor.
Zij fietste een bepaalde route. Dat deed zij wel vaker. Een bepaalde kerel had haar daar gezien. Een volgende keer dat zij daar langs ging, had hij ook een fiets, zodat hij haar kon lastig vallen.
Ik zag dat, en vroeg me af wat ik kon doen. Als ik er heen zou rennen, zou ik niet snel genoeg zijn. Als ik mijn motor zou pakken, waarmee ik ongetwijfeld oppermachtig kon zijn, had ik het probleem dat ik eerst helemaal mijn pak aan moest trekken, en hem van het slot af moest halen en zo. Daar zou ook erg veel tijd in gaan zitten, en wat zou er dan in al die tussentijd gebeuren?
Ik wilde haar graag helpen, maar zag niet hoe dat zou kunnen. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 apr 2009 06:46

vannacht ik weet het echt niet meer (weet wel dat ik gedroomd heb). :wink:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 23 apr 2009 08:46

Ik was in 'n show bij Uri Geller, ik moest 'dubbelgevouwen' in een doos gaan zitten, en dan ging hij steken, en dat zou goed gaan, maar het ging finaal mis... :shock: :roll:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 23 apr 2009 16:32

meissie88 schreef:Ik was in 'n show bij Uri Geller, ik moest 'dubbelgevouwen' in een doos gaan zitten, en dan ging hij steken, en dat zou goed gaan, maar het ging finaal mis... :shock: :roll:

ach.. zijn misschien gelijk die galstenen dr uit gestoken 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 07 mei 2009 09:47

Ik heb laatst iets gedroomd m.b.t. rijden in een Mercedes-Benz. Het was een E-klasse, een AMG-versie. De nummers in de droom klopten niet helemaal nar mijn idee: E52 AMG of E53 AMG. Die bestaan niet. Wel de E55 AMG (evt. vorig model) en de E63 AMG. Het ging overigens niet heel hard. Het had meer van filerijden. Verder was de droom vrij vaag.

Deze droom is niet van afgelopen nacht, maar van iets eerder, een of twee etmalen.

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 09 mei 2009 19:16

Kreeg zomaar een biljet van 10.000 euro van een oud dame'tje, omdat zij meer dan genoeg had en hoopte dat ik er wat mee kon. Mijn eerste gedachte was om het op m'n spaarrekening te zetten, maar ik ging eerst navragen bij allerlei mensen(familie, vrienden) of dit wel een goed plan. Ik kreeg eigenlijk alleen maar positief commentaar.

En vervolgens besloot de kat dat het etenstijd was, en liet dit redelijk goed horen.

(die slaapkamerdeur blijft voorlopig weer dicht)
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 12 mei 2009 08:04

Ik was ergens bij een bijeenkomst. Ik had mijn jas opgehangen, en mijn portemonnee in mijn jaszak laten zitten. Toen ik na verloop van tijd mijn jas met portemonnee wilde pakken, waren die spoorloos verdwenen. :(
Of dit al in Rusland was? Het vervolg van de droom was in ieder geval in Rusland, dus dan moet dat eigenlijk wel. (Al kunnen zaken in dromen vaak raar verspringen.)
Dit nieuwe geval van diefstal ging door mijn gedachten. De schade was nu aanmerkelijk geringer dan bij de vorige diefstal. Daarom, en omdat ik geen zin had om bij de verzekering een reputatie te krijgen van iemand die vaak declareert, dacht ik deze keer maar niet te declareren. In Rusland moet je blijkbaar erg op je spullen letten, met alles rekening houden, zo dacht ik.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 16 mei 2009 21:48

Ik droomde, dat ik aan het dromen was... :roll: Was net of ik buiten m'n lichaam trad op één of andere manier. Ik zag en voelde hoe ik in mijn achterhoofd geschoten werd. Gelukkig wist ik in mijn droom al dat het niet echt was. :D
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 mei 2009 13:36

een kennis van mijn man was mijn haren aan het knippen....... het zag er niet uit. :-oo

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 08:26

Ik was bij de Trekpleister in Kampen, en toen ik wilde betalen, viel alles uit m'n tas van een trap naast de kassa, ik durfde de trap niet af, en toen wilde 1 of ander eng mannetje met me meelopen naaar beneden, maar toen we er heen wilden lopen, verdween de trap opeens naar de andere kant van de winkel, kwamen we beneden bleek het een hele oude kelder te zijn, die niemand nog had ontdekt, en waar nog Romeinen in leefden, compleet in harnas, en met speren enzo :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 29 mei 2009 17:55

Ik weet niet zo goed meer wat ik gedroomd heb, maar dat ik gedroomd heb staat vast.
Ik herinner mij het zien van spoorwegen in een dal. Het zal in Duitsland geweest zijn, want het tafereel deed nogal Duits aan. Het zal denk ik met vakantie van doen gehad hebben.

Terug naar “Slow Chat”