Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Ikkuh0310
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Ikkuh0310 » 13 jan 2009 23:18

Doe je goed meissie!:P

Dat m'n bruiloft totaal in de soep liep, en ik er een half uur voor tijd achter kwam dat ik de helft vergeten was te regelen..:(
Love Is A Dream Come True! :8>

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 14 jan 2009 12:49

Dat ik behang aan het schrappen was. De hele nacht :shock:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 jan 2009 18:07

Dat ik zat te piekeren over de vraag, hoe dat toch zou moeten en hoe je daar door moet komen, als ze de christenen gruwelijk gaan vervolgen en martelen. Ongetwijfeld een gevolg van het lezen van dit artikel.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 19 jan 2009 23:43

Ik heb gedroomd dat wij onze nieuwe keuken verkeerd in hadden gemeten en dat hij niet paste. (gek genoeg wordt onze nieuwe keuken in gemeten). En daarna dat ik bij het afrijden mijn paspoort vergeten was en daardoor dus niet mocht afrijden (ik was blijkbaar een beetje gestresst voor het afrijden :wink: )

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 jan 2009 10:15

Een beetje een merkwaardige droom.
Wat heen en weer geloop op een locatie. Op een gegeven moment een tafel, waaraan ik zat. Twee plaatsen verderop zat een meisje die me uit een verleden bekend is (DvG). Er was ook een fotograaf, die haar sprak. Zijn communicatieve vaardigheden waren zo, dat hij waardevolle informatie uit haar kreeg. Een volgende keer zou hij haar weer ontmoeten. Dat lukte. Op die locatie waar dat gebeurde, heeft hij twee uur rondgedoold/gewacht, en toen vond hij haar. ("Hij heeft buitengewone inspanning geleverd om haar weer te ontmoeten" zo heette het. In de droom heeft alles zijn plaats en precieze verwoording wel, maar probeer dat maar eens te reproduceren...)

Op die locatie liepen ook professionele fotografen rond, met hele grote objectieven op hun camerabody, waarop een display zit met hele grote cijfers erop. Daarop werd blijkbaar een belangrijk gegeven weergegeven.
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 14 feb 2009 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 jan 2009 10:59

Dat mijn man een weddenschap had gewonnen van zijn broer. Iets over een oom van hem. Van zijn broer kregen we een drie weken trektocht door India. Maar omdat dat minimaal € 15.000,-, zeker zo'n € 20.000,- ging kosten besloot mijn man dat we dan maar naar Brazilie gingen. Dat kosten maar een paar tientjes :roll: . Zijn broer blij natuurlijk.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 24 jan 2009 16:53

Dat een leuke jongen mij verkering vroeg, maar eigenlijk bleek het een onbeschofte, lompe, asociale bouwvakker(stereotype:P) te zijn ipv de intellectuele academicus zoals ik hem kende.
Bah, je zou in het vervolg haast 'nee' zeggen... :|

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 24 jan 2009 22:50

Maaikje schreef:Dat een leuke jongen mij verkering vroeg, maar eigenlijk bleek het een onbeschofte, lompe, asociale bouwvakker(stereotype:P) te zijn ipv de intellectuele academicus zoals ik hem kende.
Bah, je zou in het vervolg haast 'nee' zeggen... :|

Hahaha!!! Blanke bolster; ruwe pit :P
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 28 jan 2009 19:46

In de nacht van zondag op maandag droomde ik van een zwarte hond. Zijn baas stond op een brug, en de hond liep over het ijs naar de plaats toe waar zijn baas op de brug stond. De dooi was ingetreden, dus het ijs was niet meer zo sterk. De hond probeerde het ijs uit, en het ijs hield dat niet. Dat werd zwemmen voor dat beest naar de kant toe. Weer op de kant rende het dier in de richting van zijn baas.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 06 feb 2009 20:55

In de nacht van dinsdag op woensdag - 3 op 4 februari - kwam er een bekende van me in mijn droom voor. Een nogal beeldschone dame...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 feb 2009 00:12

heel raar, mijn droom ging verder waar de droom van vorige week ofzo was gestopt.
Een vriend en vriendin hadden een huis gekocht op een eiland. Daar moest je met een boot heen. vorige week gingen we met een grote boot, dat ging best. Op nummer 291 woonden ze. Er waren op dat eilandje wel winkels, en dus een rij huizen (met allemaal deuren zoals in bejaardetehuizen, allemaal op een rij, allemaal binnen).
Deze keer ging ik kijken hoe ver ze waren met het opknappen van het huis, en ging ik met een kano er naartoe, maar het viel niet mee, met al mijn rotzooi. En het was stikdonker op het water, ik vond het eng. Het duurde ook even voor ik nummer 291 weer had gevonden, maar het huisje werd erg leuk!

Sommige linken kan ik best leggen: die vrienden zijn idd bezig in hun eigen huis, en ik bedacht me pas al dat ik nodig weer eens langsmoet. En in het donker ben ik sowieso bang, dus dat klopt ook :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 07 feb 2009 03:07

dat ik kotsmisselijk was....maarja dat ben ik dus ook merkte ik toen ik wakker werd :|
PaSaP Hoogh!!

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2009 03:17

Ik ga straks fijn dromen want ben knetterstoned ;/

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 feb 2009 09:28

over dat ik vannacht heb geschaatst...... :-oo

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 07 feb 2009 14:19

rafaell schreef:Ik ga straks fijn dromen want ben knetterstoned ;/

Je bent nuchter genoeg om dat te contateren.

Ik heb overigens vannacht gedroomd dat het gebouw waar ik in werk in de fik was gevlogen door een explosie. Gelukkig waren er nog geen kinderen (ik werk op ´n buitenschoolse opvang). Ik was opmerkelijk kalm. Toen ik naar huis ging bleek ons huis ook in de fik te staan en toen ik dacht aan al mijn spullen die in huis liggen werd ik wel wat verdrietig maar het bleek mee te vallen. Toen het vuur gedoofd was was haast niet zichtbaar dat er een flinke brand gewoed had.

Mmm, ben bezig met een curcus BHV-brandveiligheid daar zal het wel mee te maken hebben :) .

Terug naar “Slow Chat”