Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 11 jan 2014 16:14

Het nieuwe jaar is amper ingegaan en huppa, telefoontjes van de providers, waar we een abonnement hebben. Dat het nog sneller, nog groter kan allemaal.
Ja, maar ook duurder. :(
Als pa nu een nieuwe mobiel koopt, kunnen de kinderen meeliften met een goeiekoper abonnement. En moeder heeft alleen een mobiel om bereikbaar te zijn en belt nauwelijks daarmee.
Nee, geen interesse, want zoonlief heeft zijn nwe mobiel pas 6 weken en is daar heel blij mee en zit dus nu 2 jaar vast.
Enfin, meneer aan de desk gaat het allemaal even voorrekenen, blijken we als we toehappen, "slechts" 95 euro per maand meer kwijt te zijn.
Belmeniet geldt dus niet in dit geval he! Als je klant bent, weten ze je te vinden.
En meest rond etenstijd. ](*,)

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 11 jan 2014 16:27

schelpje3 schreef:Het nieuwe jaar is amper ingegaan en huppa, telefoontjes van de providers, waar we een abonnement hebben. Dat het nog sneller, nog groter kan allemaal.
Ja, maar ook duurder. :(
Als pa nu een nieuwe mobiel koopt, kunnen de kinderen meeliften met een goeiekoper abonnement. En moeder heeft alleen een mobiel om bereikbaar te zijn en belt nauwelijks daarmee.
Nee, geen interesse, want zoonlief heeft zijn nwe mobiel pas 6 weken en is daar heel blij mee en zit dus nu 2 jaar vast.
Enfin, meneer aan de desk gaat het allemaal even voorrekenen, blijken we als we toehappen, "slechts" 95 euro per maand meer kwijt te zijn.
Belmeniet geldt dus niet in dit geval he! Als je klant bent, weten ze je te vinden.
En meest rond etenstijd. ](*,)

gewoon zeggen, ''heeft u een momnetje?'', de hoorn op z'n rug leggen, en na het eten is die vast wel weg :mrgreen:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 11 jan 2014 17:15

Ik heb dat nog nooit meegemaakt dat mijn provider belt voor iets snellers of beters.
( zal wel zijn omdat man altijd zorgt dat we al gebruikmaken van het snelst beschikbare)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 jan 2014 17:29

mealybug schreef:gewoon zeggen, ''heeft u een momnetje?'', de hoorn op z'n rug leggen, en na het eten is die vast wel weg :mrgreen:

Hé die onthoud ik voor als ze volgende week weer van een energiemaatschappij bellen. Niet opnemen werkt niet.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

naamloos
Generaal
Generaal

Berichtdoor naamloos » 11 jan 2014 17:42

Ja een hele goeie mealybug :!:
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 11 jan 2014 17:45

meribel schreef:Ik heb dat nog nooit meegemaakt dat mijn provider belt voor iets snellers of beters.
( zal wel zijn omdat man altijd zorgt dat we al gebruikmaken van het snelst beschikbare)

Het abo van mijn man loopt binnenkort af en we nemen van hen ook telefoon en internet af, het heet dan wel anders, maar valt allemaal onder één hoedje.
En eens in de zoveel tijd bellen ze dan voor een leuker nieuw abo'tje en even zo vaak zeg ik: neehee, we zijn tevreden zo, het werkt prima zo.
Maar ze wilden mij televisiekijken-op-de-Ipad en laptop aanpraten, languit liggend in bad. :lol:
Ik heb de telefoon snel in handen van manlief gegeven, die kan heel goed korte metten maken nl. :mrgreen:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 11 jan 2014 17:47

mealybug schreef:gewoon zeggen, ''heeft u een momnetje?'', de hoorn op z'n rug leggen, en na het eten is die vast wel weg :mrgreen:

Nee zoiets past niet bij mij, dat vind ik onbeschoft. Bovendien bellen ze dan later toch terug.
Iedereen krijgt van mij altijd netjes antwoord, alleen als ze door blijven mekkeren en zeuren, maak ik beleefd maar kordaat een einde aan het gesprek.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 11 jan 2014 17:51

schelpje3 schreef:Nee zoiets past niet bij mij, dat vind ik onbeschoft. Bovendien bellen ze dan later toch terug.
Iedereen krijgt van mij altijd netjes antwoord, alleen als ze door blijven mekkeren en zeuren, maak ik beleefd maar kordaat een einde aan het gesprek.

Ik kap het altijd zo snel mogelijk af. Scheelt de persoon aan de andere kant ook tijd.
Ook aan de deur geef ik aan nadat degene zich voorgesteld heeft dat ik geen interesse heb. Vaak komt er dan nog een vraag of ik niet goedkoper uit wil zijn voor x of y en dan geef ik aan graag te veel te betalen voor x of y. Leuke verbaasde gezichten.

Bij goede doelen werkt het nog leuker. Loop je 'lekker' in de stad te winkelen wordt de doorgang versperd door een student met een goed doel. Ik geef aan geen interesse te hebben. Krijg als weerwoord; maar geeft u dan helemaal niet om de pandaberen (of wat het dan ook was). Nee, ik geef helemaal niets om pandaberen en een prettige dag nog verder.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 11 jan 2014 18:09

Ik kreeg laatst, voor de ingang van een winkelcentrum, een multomap met de meest afgrijselijke foto's die er zijn. :? Gemartelde mensen, vastgebonden en weet ik veel. Maar die vent werd zo bedreigend, ik kwam niet van hem af. Heb hem snel 5 euro gegeven en later hoorde ik dat het oplichters waren, ze waren door de politie opgepakt.
Maar ik deed het in mn broek van die gasten, er stonden er 2, ter weerszijden van de deuren.
brrr, ik huiver nog als ik er aan denk.
En iedereen loopt langs je heen en doet niks. :(

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 jan 2014 19:04

De hele tijd die mensen die zeggen dat je gek bent, terwijl ze je niet eens kennen. Ik ga een t-shirt kopen.
Afbeelding
Zach91

Bambi

Berichtdoor Bambi » 11 jan 2014 19:28

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 05:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 jan 2014 19:35

Bambi schreef:Zou ik niet doen, dan laat je zien dat jij het je toch aantrekt, wat zij van jou denken.
Plus dat ze dan weer gaan zeggen, dat je onvolwassen bent.

Ja dat klopt, wou er ook niet serieus een gaan kopen hoor, maar kreeg wel de neiging nadat ik de hele tijd keurig rustig ja en amen had gezegd en niet op de aantijgingen inging. Knap weer van mezelf. Als je kwaad wordt en je gaat verdedigen is het: zie je wel?

Ik zei toen: Heer, zeg me dat dit niet waar is. Het is niet waar. Ach, zei Hij, ze zeiden ook dat Ik niet bij zinnen was.
Laatst gewijzigd door Boerin op 11 jan 2014 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 11 jan 2014 19:36

Ja hoor.. hier kon je op wachten.

Zieke ideologie is het ook. :-&

http://youtu.be/TI8h91RixYU

Bambi

Berichtdoor Bambi » 11 jan 2014 19:38

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 03:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 11 jan 2014 19:41

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 03:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Slow Chat”