Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 13 jan 2016 17:53

Ik baal er enorm van dat het deeg wat ik vanmiddag om 16u gemaakt heb daarnet om 17.30 niet gerezen was. Het was een flinke klomp die ik weg heb kunnen kieperen en nu wordt het later eten omdat ik nieuw deeg moest maken. Allemaal redenen om te balen.

Ondertussen wat Fifa 13 op professioneel level gespeeld, ik verloor steeds wat ook nog een reden is om te balen. Kan niet eens winnen van Wigan Athletic! ](*,)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 28 jan 2016 16:44

Het lukt me nu om af en toe Fifa 13 te winnen van de computer op level professional. Gister echter ben ik een potje online gaan spelen en verloor respectievelijk met 0-1 en daarna met 0-5! Bij het laatste potje werd ik compleet vernederd en daar baal ik enorm van!! :oops:

mona
Majoor
Majoor

Berichtdoor mona » 28 jan 2016 18:08

Van het gehakketak in verschillende topics.
Het wordt weer eens tijd voor een mooie discussie, zonder dat het sarcasme er vanaf druipt.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 28 jan 2016 18:35

een mooi gesprek ja,
een discussie vind ik eigenlijk nooit zo fraai

mohamed schreef:Het lukt me nu om af en toe Fifa 13 te winnen van de computer op level professional. Gister echter ben ik een potje online gaan spelen en verloor respectievelijk met 0-1 en daarna met 0-5! Bij het laatste potje werd ik compleet vernederd en daar baal ik enorm van!! :oops:

:lol:
ik moet denken aan die reclame dat twee mannen spelen online en eentje telkens verliest...Dan ineens wint die maar had stiekem zijn zoontje ingezet :mrgreen:
wellicht heb jij ook gewoon verloren van pubertjes van 12. lol ( ik lach je nu gewoon kehard uit !! :lol: )

mohamed

Berichtdoor mohamed » 28 jan 2016 18:36

Ik had wel de indruk dat hij opeens stukken beter werd, absoluut!

En dat jij me toelacht maakt mijn verlies weer wat draaglijk! :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 feb 2016 14:53

Dat ik geen toverstokje heb, waarmee ik met één tik zo even een warme maaltijd op tafel zet. In plaats daarvan moet ik dat tijdrovende kook- en bakproces doorlopen, terwijl het al niet zo vroeg was. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 13 feb 2016 17:58

Boekenlezer schreef:Dat ik geen toverstokje heb, waarmee ik met één tik zo even een warme maaltijd op tafel zet. In plaats daarvan moet ik dat tijdrovende kook- en bakproces doorlopen, terwijl het al niet zo vroeg was. :(

ik zeg

*PING*

vrijwel hetzelfde als een toverstokje hoor 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 feb 2016 19:04

O ja, werkt dat bij jou zo? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat dat bij mij niet gaat werken. Voor vandaag hoeft het trouwens ook niet meer, dus dat scheelt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 14 feb 2016 15:31

tuurlijk werkt dat voor je,
deurtje opent, maaltijd erin, even instellen, wachten op de ping, en er weer uit.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2016 08:32

Moet je wel een magnetron hebben :wink: Wij hebben deze bv niet.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 feb 2016 10:30

O, een magnetron. Het kwartje wilde even niet vallen.
Maar die heb ik dus ook niet.

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 15 feb 2016 12:01

Boekenlezer schreef:Dat ik geen toverstokje heb, waarmee ik met één tik zo even een warme maaltijd op tafel zet. In plaats daarvan moet ik dat tijdrovende kook- en bakproces doorlopen, terwijl het al niet zo vroeg was. :(

In dat geval kun je ook je toevlucht nemen tot een pot peulvruchten, bruine bonen of kapucijners bijvoorbeeld.
Zakje ijsbergsla erbij en je hebt al een gezonde komplete maaltijd, niet eens vlees nodig.
Heb je geen vriezer(tje) boekenlezer?
Verder heb je snelkokende pasta, die maar een paar minuten nodig heeft, als je in die tussentijd wat gehakt en groenten roerbakt, pot tomatensaus erbij (die verse van AH is lekker) kost dat je ook nog geen kwartier.
En anders een paar volkorenboterhammen met een gebakken eitje en tomaat. :D
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 15 feb 2016 12:24

Handje(s) pinda's?

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 15 feb 2016 21:46

Chaya schreef:[
In dat geval kun je ook je toevlucht nemen tot een pot peulvruchten, bruine bonen of kapucijners bijvoorbeeld.
Zakje ijsbergsla erbij en je hebt al een gezonde komplete maaltijd, niet eens vlees nodig.
Heb je geen vriezer(tje) boekenlezer?
Verder heb je snelkokende pasta, die maar een paar minuten nodig heeft, als je in die tussentijd wat gehakt en groenten roerbakt, pot tomatensaus erbij (die verse van AH is lekker) kost dat je ook nog geen kwartier.
En anders een paar volkorenboterhammen met een gebakken eitje en tomaat. :D

inderdaad

of je hebt in het diepvriesvak complete maaltijden in een zak die hoef je alleen in een pan te gooien en op te bakken
of anders bestaat er ook nog thuisbezorgd punt nl

het meest slimme, en gezonde, om te doen is natuurlijk altijd voor twee koken en de helft invriezen/bewaren voor een andere dag.
Scheelt je meteen 50% kooktijd.
En opwarmen kan ook in een oven of pan ipv magnetron ( alhoewel een goedkoop magnetronnetje niet veel kost en het je leven zeker vergemakkelijkt )

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 16 feb 2016 15:42

meribel schreef:of je hebt in het diepvriesvak complete maaltijden in een zak die hoef je alleen in een pan te gooien en op te bakken
of anders bestaat er ook nog thuisbezorgd punt nl

Mijn buren die heel regelmatig eten laten bezorgen, zeiden dat ze nu 1.50 moeten betalen voor PINkosten, dus bovenop bezorgkosten!
En echt goedkoop vind ik het niet.
Als je een kant-en-klare bodem neemt en je belegt die met tomatensaus, ham, verse basilicum en geraspte kaas, ben je EN goedkoper EN gezonder uit.
En als je hen laat komen staan ze er ook niet binnen 10 minuten.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Terug naar “Slow Chat”