Ondertussen wat Fifa 13 op professioneel level gespeeld, ik verloor steeds wat ook nog een reden is om te balen. Kan niet eens winnen van Wigan Athletic!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:Het lukt me nu om af en toe Fifa 13 te winnen van de computer op level professional. Gister echter ben ik een potje online gaan spelen en verloor respectievelijk met 0-1 en daarna met 0-5! Bij het laatste potje werd ik compleet vernederd en daar baal ik enorm van!!
Boekenlezer schreef:Dat ik geen toverstokje heb, waarmee ik met één tik zo even een warme maaltijd op tafel zet. In plaats daarvan moet ik dat tijdrovende kook- en bakproces doorlopen, terwijl het al niet zo vroeg was.
Boekenlezer schreef:Dat ik geen toverstokje heb, waarmee ik met één tik zo even een warme maaltijd op tafel zet. In plaats daarvan moet ik dat tijdrovende kook- en bakproces doorlopen, terwijl het al niet zo vroeg was.
Chaya schreef:[
In dat geval kun je ook je toevlucht nemen tot een pot peulvruchten, bruine bonen of kapucijners bijvoorbeeld.
Zakje ijsbergsla erbij en je hebt al een gezonde komplete maaltijd, niet eens vlees nodig.
Heb je geen vriezer(tje) boekenlezer?
Verder heb je snelkokende pasta, die maar een paar minuten nodig heeft, als je in die tussentijd wat gehakt en groenten roerbakt, pot tomatensaus erbij (die verse van AH is lekker) kost dat je ook nog geen kwartier.
En anders een paar volkorenboterhammen met een gebakken eitje en tomaat.
meribel schreef:of je hebt in het diepvriesvak complete maaltijden in een zak die hoef je alleen in een pan te gooien en op te bakken
of anders bestaat er ook nog thuisbezorgd punt nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten