Ik zei dat het over de hugenoten ging, niet over homosexualiteit. Waarom vraag je dat?hubert schreef:Staat in de boeken ook iets te lezen over zijn standpunt inzake homoseksualiteit?
Moderators: johannes1, Moderafo's
Ik zei dat het over de hugenoten ging, niet over homosexualiteit. Waarom vraag je dat?hubert schreef:Staat in de boeken ook iets te lezen over zijn standpunt inzake homoseksualiteit?
Mortlach schreef:Nee, ik heb het al die tijd zonder kunnen doen, maar in Ierland is het OV erbarmelijk en op het platteland zelfs niet-bestaand.
Oke, bedoel je het op die manier. Nee in dit boek staat er niets over geschreven.hubert schreef:Omdat ik hem weleens hoor op de radio en dat positief ervaar.
Majiem schreef:Dorsvloer vol confetti uitgelezen...ik begrijp niet zo goed wat daar zo bijzonder aan is. Leest als een gewone boeren-keuken-roman, de schrijfstijl vind ik ergerlijk om van het taalgebruik nog maar te zwijgen.
Iemand die het wel een goed boek vond?
hubert schreef:Staat in de boeken ook iets te lezen over zijn standpunt inzake homoseksualiteit?
Ik heb het vorig jaar zomer gelezen. Er zitten treffende stukjes in, maar over het algemeen viel het me erg tegen.Majiem schreef:Dorsvloer vol confetti uitgelezen...ik begrijp niet zo goed wat daar zo bijzonder aan is. Leest als een gewone boeren-keuken-roman, de schrijfstijl vind ik ergerlijk om van het taalgebruik nog maar te zwijgen.
Iemand die het wel een goed boek vond?
Ook net uit 'Matched' van Ally Condie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten