Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 apr 2008 00:04

Idd, ik zou gaan speeddaten in het bejaardentehuis Gio 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 29 apr 2008 10:38

Hahaha. :mrgreen:
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 apr 2008 10:39

Ik droomde vannacht dat ik kaal werd :shock: . Dat was minder grappig :wink: .
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 apr 2008 11:04

Ik droomde dat ik de bof had... :?
Afbeelding

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 29 apr 2008 11:05

Dat ik een autistisch kindje in de trein ontmoette en aan het eind van de treinreis hem alles gaf wat ik had.

Vreemd :P
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 29 apr 2008 18:56

Dat m'n auto opeens kromme velgen had, en de uitlaat van voren zat :|

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 29 apr 2008 19:11

Ik droom de laatste tijd wel eens, maar ik herinner het mij niet zo nadrukkelijk. Het zijn geen dromen die diepe indruk op mij maken.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Michael
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Michael » 29 apr 2008 21:24

Giovannino schreef:Ehm, vannacht over een heel oud omaatje dat erg levendig was, kleurrijk gekleed en kinderlijk vrolijk. Iedereen vond haar een beetje gek maar ik vond haar lief.

Wie kan deze droom duiden? :mrgreen:

hey die ben ik tegen gekomen aan de kassa van de supermarkt. ze zocht de sleutel voor haar klooster grapte ze achter me in de rij. Toen ik vroeg of ze zonder niet naar binnen mocht zei ze dat ze wel door het raam zou klimmen. Oh ja ergens frommelde ze er nog tussen dat ze 90 was. Ze heeft m'n hele dag goed gemaakt.

misschien zie ik haar nog eens en kan ik een telefoon nummer voor je vragen ;) gezien de leeftijd zou ik niet te lang wachten.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 03 mei 2008 16:12

Vanochtend had ik een geinige droom; zo geinig dat ik hem heb opgeschreven in een schriftje. :)

Ik was op weg naar de mensen waar ik werk (thuiszorg), en ik had een tas bij me met daarin (als ik me niet vergis) een fles olijfolie en nog iets wat ik niet precies meer weet. Toen ik er bijna was bedacht ik me dat dat eigenlijk nergens voor nodig was, dus keerde ik om. Ik liep een tunnel in. Het was er zo één als die je onder de perrons hebt in een station, en hij bleek dan ook naar een station te leiden. Toen ik de tunnel net in was gelopen zag ik achter me een paar mensen met drie hondjes die ook de tunnel in kwamen.

De hondjes haalden mij in. Het waren drie kleine poedeltjes; een oranjebruine, een lichtbruine en een witte. Ze waren nogal irritant, want ze blaften naar me en de witte, die het kleinst was, hapte naar mijn broekspijpen. Dit beviel mij niet echt en toen ik het zat was gaf ik het kleine beest een schop. Het diertje schoof een eindje over de (redelijk gladde) vloer van de tunnel totdat het tamelijk hard tegen de muur belandde, waar het versuft bleef liggen. Wegwezen, dacht ik, want de mensen die de honden bij zich hadden hadden het allemaal gezien. Ik rende snel naar de trap die het uiteinde van de tunnel vormde en liep toen omhoog de stationshal in.

In de stationshal zag ik een toiletruimte en ik dacht: daar ga ik in. Een paar mensen wilden mijn vervoersbewijs zien, maar ik had haast en zei dat ik alleen even naar de wc wilde, wat ze goed vonden. Toen ik uit de ruimte stapte bleek die zich opeens in een intercity te bevinden die zojuist vertrokken was. Ik zag een conducteur aankomen en bedacht ik me dat ik geen kaartje had gekocht, dus begon ik de trein door te lopen, weg van de naderende conducteur. Ik keek niet goed uit en stootte bij het lopen per ongeluk een bakje met ijs uit de handen van een jongen van ongeveer twaalf jaar oud die in het gangpad zat. Hij werd niet boos, maar bleef zitten en zei heel vriendelijk: 'Nu kan ik er niet bij.' Ik vond het erg aardig van hem dat hij niet boos werd, raapte het bakje met ijs op, gaf het aan de jongen en zei blij zoiets als 'Sorry, alsjeblieft,' waarop de jongen, nog steeds heel vriendelijk, 'Dankjewel' zei.

Toen liep ik weer snel verder en kwam ik in een coupé die bijna donker was. In de volgende coupé was het weer wat lichter. Het was de laatste coupé van het treinstel en ik dacht: ik blijf hier wachten en hoop dat de trein snel stopt bij een station. Helaas kwam er uit het machinistenhok nog een andere conducteur, die eveneens kaartjes ging controleren. Ik liep dus snel weer een stukje terug. Gelukkig stopte de trein toen bij een station, dus ontliep ik beide conducteuren.

Het station heette 'De Steg' (of iets dergelijks). Ik stapte uit en zag dat er allemaal vage mensen ook uit de trein stapten die naar een soort beurs gingen die met mp3-spelers te maken had. Aan de andere kant van het perron zag ik op het bord dat er binnen afzienbare tijd gelukkig een trein terug ging naar Urecht, waar ik blijkbaar vandaan kwam. Toen werd ik wakker. :P

Maaike

Berichtdoor Maaike » 03 mei 2008 16:59

Interessant.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 mei 2008 14:01

iets over een zangwedstrijd ofzo... :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 05 mei 2008 14:27

Wel fijn dat je dan weer in Utrecht wakker wordt :) Lekker verhaal!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 05 mei 2008 15:01

Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 05 mei 2008 15:51

Hehe, wat lief Coll ;/
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 05 mei 2008 16:00

wel grappig! afgelopen zaterdag zat ik dit topic wat rond te lezen..
zondagmorgen en vanmorgen werd ik wakker en merkte dat je idd
nog een hoop kun herinneren van een droom als je ga nadenken.
dromen zijn alleen zoooowww vaag!! :oops: :lol:
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

Terug naar “Slow Chat”