Moderators: johannes1, Moderafo's
Wiepie schreef:Best wel zenuwachtig: vanavond komt "hij"![]()
Harm-J schreef:Te goed...![]()
Geloof mij, je kan leven als een reformatorisch persoon, waarbij elke vorm van luxe of leven not done is...er is ook een andere zijde...als je te veel leeft in luxe..kan je ook God verliezen... ) Gelukkig laat hij ons nooit los als wij daarom durven vragen!!
Wat ik bedoel, je kunt net zo doen als mij leven in een landhuis, (vakantie) met een huis dat meer wc´s, slaapkamers heeft dan je kunt gebruiken in een week tijd, private pool van 30 C. of Leven als een refo..waarbij alle vormen van extra vormen van luxe not done is.. Dat is m.i. niet de manier om God te vinden...
Ik kan enkel vragen om voor mij te bidden.... Wij zijn allen enkel en allen afhankelijk van Hem...... Anders kan ik het niet uitleggen... Bid ook aub voor je medebroeder de Moslim.... Het verschil is soms kleiner dan je denkt!!
Speedy schreef:Ahaa, uw geweten spreekt !!!!!! Of is het daar toch ietsiepietsie te heet.
(En troost je met de gedachte dat de gemiddelde Refo'er ook echt wel weet wat luxe is, alleen noemen we het anders: sober, netjes, geen opsmuk, practisch, etc)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten