Evelien schreef:Hoe raad je het...
Wel even een tip, vraag of ze water gebruiken, want als er weer modder er aan te pas komt dan ben je nog verder van huis

Moderators: johannes1, Moderafo's
Evelien schreef:Hoe raad je het...
Speedy schreef:
Wel even een tip, vraag of ze water gebruiken, want als er weer modder er aan te pas komt dan ben je nog verder van huis
schelpje3 schreef:Dat zijn grote ergernissen Boerin!
Ik weet alleen niet helemaal zeker of je nu de juiste oplossing heb bedacht![]()
Maar volstrekt te begrijpen.
Sterkte joh.
Speedy schreef:Onvoorstelbaar hoe topics om zeep geholpen kunnen worden ..........![]()
Evelien schreef:
aha jij had dus de zeep, die had ik al nodig voor het ramen lappen.
Boerin schreef:Oh en nog een ergernis: dat mens van jeugdzorg dat ik gisteren op m'n dak kreeg. Zo zeg, wat ben ik blij dat ik verhuisd ben en de zaak nu is overgedragen aan een lief Indisch vrouwtje.
Vandaag kwam m'n manager als een blije hond op me af: Weet je al wat je gaat doen? Ofwel: Hoepel je op of zout je op?
Even met mijn vroegere eetmaatje afgesproken die wat bijdehanter is dan ik. Niks tekenen, zei ze en op haar aanraden heb ik iemand van de OR ingeschakeld, een bulldog volgens haar, ja neem die maar, die mij van veel steun zal zijn als ik zelf niet mondig genoeg ben. Lekker.
schelpje3 schreef:Gooi het er maar lekker uit Boerin. Dat lucht op!
Als de zeep van Speedy maar niet gebruikt hoeft te worden om de monden te spoelen.
Jvslooten schreef:t houd je wel bezig hé, dat vertrek van 1a2b3c.. ik merk dat je diep geraakt bent. Uit medeleven speel ik vanavond wel met een rouwbandje om, goed?
Maar nu eerst... muziek! http://www.youtube.com/watch?v=m7PE4-aQhVY
Speedy schreef:Nou is het opeens MIJN ZEEP ........... het moet niet gekker worden. Die juist om zeep geholpen.
En trouwens ......... ik ben een man (even voor eventuele onverwachte misverstanden)
Evelien schreef:
Alsof ik dat nog niet wist.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten